Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
My_Chimanga schreef:Yeah, wij doen ook mee! (samen met 2 anderen)
Voor ons is het helemaal nieuw om aan zoiets mee te doen, om ver weg te gaan met de trailer, voor t eerst zicht op duin/heide en we zien wel hoe we haar daar weer op de trailer krijgen.
Qua parkeren, is iemand bekend met de parkeerplaats? Hoe druk/krap etc is het daar ongeveer? Kan ik de trailer bij een muur parkeren misschien?
Vorig jaar wel aangemeld, maar kwam er helaas niet van._Mellanie schreef:Is wel mijn eerste keer dat ik aan zoiets mee doe, wat moet ik er bij voorstellen, veel stappen of galopperen ?

_l_amanda_l_ schreef:_Mellanie schreef:Is wel mijn eerste keer dat ik aan zoiets mee doe, wat moet ik er bij voorstellen, veel stappen of galopperen ?
Je kan zo hard of rustig als je wilt; het is een grote vlakte/zandduinen gebied, waar je mag "stuiven". Maar er doen genoeg mensen mee die niet hard willen, ken er zelf een aantal die zelf niet gingen draven
Magda&ik komen i.i.g. fotograferen, heb er echt zoveel zin in, het blijft zo'n ontzettend gaaf gezicht!
Samen met een vriendin met haar tinkerruin Morgan.
*edit: ik zie dat iemand je al een lift aan heeft geboden, dat zou ook luxe zijn!

ArmaWhis schreef:Ahh leuk amanda. Misschien zien we elkaar nog!
Zou leuk zijn! Ik zal m'n rode pet opdoen haha, ben ik meteen herkenbaar..