Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoGo schreef:Ik kan alleen maar zeggen dat ik veel bewondering heb voor hoe jij je heb staande gehouden, in het hele proces heb je zoveel sh*t meningen gehad van de omgeving iedereen die het beter dacht te weten.
Het gedonder en klap op klap vd verzekering goed en slecht nieuws afwisselend en je bent nooit het welzijn van je paard uit het oog verloren.
De keuzes waar je x op x voor stond en je altijd vastgehouden aan de artsen en de meningen van de mensen die dichtbij je stonden om maar zo objectief en eerlijk mogelijk naar de situatie te blijven kijken.
Kan alleen maar zeggen respect
reneemontana schreef:Alleen maar respect voor jou doorzettingsvermogen!!
Hoelang is het revalidatieproces nu nog? Ben gewoon benieuwd dat je nog lang mag genieten van je mooie meid!
s82 schreef:Veel respect voor jullie! Wat een doorzetters!
Maar is dit de Pebbels uit Den treek???
De pebbels die ook op groenewoude sprong??
irisloove schreef:wat een verhaal!
Je mag vreselijk trots zijn op jezelf! Dat jij altijd die kracht in haar ogen bent blijven zien!
En wat is ze sterk, wat een karakter, zo te vreden..
Mijn paard had vorig jaar een breuk in het hoefbeen en heeft 8 maand op stal gestaan, ik begrijp je gevoel heel goed.
Was je niet heel bang de eerste keer op de wei (het rennen enz), ik had mn hart echt vast toen!
Pebbels en jij zijn toppers!! Ik hoop dat jullie nu zonder enkele problemen van elkaar kunnen genieten
lifaya schreef:Ik ben echt zo ontzettend blij dat Pebbels gewoon weer in de wei kan! Wie had dat nou gedacht? JIJ!Echt wat een ontzettend lange en vervelende tijd hebben jullie nu achter jullie gelaten zeg. Het kan nu alleen maar beter gaan! Pechpaardje Pebbels kan weer lekker stuiteren en nu hopen dat ze geen té gekke dingen gaat doen
moge ze nog lang van ze leven een lekker gezellige grasmaaier zijn!
Ik kom snel weer eens langs
![]()
funnyhorses schreef:Eindelijk een verslag!Ik volgde toen al de berichten omdat mijn fjord in 2012 exact dezelfde breuk heeft opgelopen door een glijpartij op een houten brug.
![]()
Helaas was dit verder niet meer te repareren(ze was toen al 23jaar) en loopt ze er ook gewoon op (wonder boven wonder)
Ze mag bij ons gewoon verder oud worden(is nu 25j),ze rolt,rent en bokt er vrolijk op los maar belasten met rijden doen we niet meer.(durf ik niet meer)
Hoe gaat dat nu verder met Pebbles?Kun je daar nog op rijden?
Wel toppie dat alles zo goed is verlopen.