Eerste M1-punt met dressuurshet Bonfire!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

G_Jitte_G

Re: Eerste M1-punt met dressuurshet Bonfire!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:38

Wat leuk!!!
Hoe groot is Bonfire?

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:56

gefeliciteerd met je WP!!
en wat ziet het er mooi en geconcentreerd uit!

Persoonlijk vind ik de combinatie minder mooi. je oogt te groot :)
dit heb ik nog al snel bij mensen op shetlanders haha

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:27

Echt super leuk! En wat heerlijk dat je er nog op past! Lijkt me erg leuk om tussen de grote paarden te rijden, en dan zelfs winstpunten te rijden. Heel knap! En dan zie je maar weer; een goed paard heeft geen kleur/ras/grootte! En ook jury's beoordelen - dit keer in ieder geval- naar rijden en niet naar uiterlijk!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:52

Misschien een stomme vraag maar ben je niet te zwaar voor Bonfire?
Ik vind dat ze heel erg mooi loopt maar de combinatie... ik kan er niet aan wennen.
Maar wel heel knap gedaan!!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:57

Nou als ze te zwaar was dan kreeg ze vast geen winstpunt in de M1 lijkt me, wat een onzin beestje loopt toch prima met haar erop? Ziet er super uit hoor, gefeliciteerd. Op naar de Z ben je vast de enige die dat ooit gelukt is met een shet.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:03

Reactie hierboven tuurlijk kul. Er rijden genoeg ruiters rond die te zwaar voor hun paard zijn maar ook winst rijden.

Ik vind het super knap, rijden ziet er ook heel vriedelijk uit. Mijn vraag is hoe kom je erbij om met shet tussen de paarden te rijden? Verzorgde je hem al? Zelf aangeschaft?

Want naast dat het super knap is zie ik niet de toegevoegde waarde om die die leeftijd en lengte op een shet te starten tussen de paarden..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:08

Moet het toegevoegde waarde hebben dan?
Als de amazone en de pony het nou naar hun zin hebben is dat toch prima.

Heb respect voor jullie.
Lekkere dikke poep aan de wereld en lekker je eigen ding doen, top.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:12

Nou ik ben gewoon benieuwd hoe ts bij het idee kwam? Waarom shet en geen grotere? Het is niet echt een voor de hand liggende keus.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:16

nu dan prachtig!! respect
waar zijn nu die mensen van de te groot, lang en zwaar ...dit plaatje laat duidelijk zien wat er kan en dat het om de combinatie in het totaal gaat. (ik persoonlijk zou nu niet weten wat er hier mis mee is.
ik wens jullie echt alle succes toe en laat nog eens wat voorbijkomen!!!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:16

Gefeliciteerd met je winstpunt! :D

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:18

vencedor schreef:
Reactie hierboven tuurlijk kul. Er rijden genoeg ruiters rond die te zwaar voor hun paard zijn maar ook winst rijden.

Ik vind het super knap, rijden ziet er ook heel vriedelijk uit. Mijn vraag is hoe kom je erbij om met shet tussen de paarden te rijden? Verzorgde je hem al? Zelf aangeschaft?

Want naast dat het super knap is zie ik niet de toegevoegde waarde om die die leeftijd en lengte op een shet te starten tussen de paarden..

Lijkt mij stug dat je in de M een winstpunt kunt rijden als je duidelijk te zwaar bent voor je paard of pony. Dan klopt er met de jurering ook ergens iets niet. Als ze het beestje in de weg zat dan liep hij vast niet zo goed en zeker niet winstpunt waardig. Maar dat is mijn mening. Vind het een leuke combi zo, niks mis mee.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:21

vencedor schreef:
Nou ik ben gewoon benieuwd hoe ts bij het idee kwam? Waarom shet en geen grotere? Het is niet echt een voor de hand liggende keus.

Soms gaan dingen gewoon zoals ze gaan zonder dat er een hele strategie aan vooraf is gegaan.

smurf_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:22

wauw echt super goed ook dat dit op een shetlander lukt ik ken niet veel mensen die t lukt op een shetlander!!

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:23

Er zijn ook mensen die als ze eenmaal een dier hebben er geen afstand van doen ookal zijn ze te groot. Maar hun verantwoordelijkheden blijven nemen tot de dood. Respect! Ik vind het een mooie combinatie, mooie pony, ik heb zelf ook heel lang met een pony tussen de paarden gereden, had hem nu eenmaal en verkopen NO WAY! Al die vragen en veel zinloos. Woorden als toevoegende waarde, zo jammer dat er mensen zijn die het niet snappen. Ik prijs het altijd als ik zie dat mensen iets doen met hun shet, en nog serieus ook. Als iedereen aan dit meisje een voorbeeld zou nemen, zouden er een stuk minder verveelde en tot grasmaaier gebombadeerde shetjes rondlopen.
Geniet van je winstpunten en je pony en ik kijk uit naar je volgende topic!

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 15:26

Hihi bedankt voor alle reacties weer!! :D Ik reageer even snel tussendoor, vanavond ga ik er eventjes voor zitten! In mijn profiel staat hoe ik aan Bonfire gekomen ben :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:29

Volgens mij stel ik een hele normale vraag aan de ts! Niet aan jullie. Ik ben gewoon benieuwd naar het verhaal erachter niks meer, niks minder. Volgens mij weinig mis mee? Gewoon interesse. Vind het zelfs vrij brutaal dat jullie voor de ts antwoorden..

Edit. Ik ga even kijken ts, dankje

verder maak je mij niet wijs dat een pony het ERG vindt om zn dagen als grasmaaier te slijten?!
Laatst bijgewerkt door vencedor op 06-08-14 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:32

Niets brutaals aan.
Op een discussieforum mag gediscussieerd worden.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:36

Ehm dit was geen discussie wel? Het was een vraag aan ts gericht. Ts veel succes in de toekomst.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:42

Werd helemaal blij toen ik de topic titel zag! Weer een topic met Bonfire! Superleuk joh, goed gedaan!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:55

Ik vind het nog steeds mega tof dat je gewoon met Bonfire tussen de paarden start *\o/*

Liever een correct gaande Shetlander met een passende volwassene in de ring dan een in de krul getrokken kasteel van 1,80m met een verwaande wannabe-Anky die meent dat het terrein van haar is. Ga lekker door zo lang Bonfire wil werken en wie weet hoe ver je komt! *\o/*

Mensen vinden altijd wel iets om je op af te zeiken. Vaak uit afgunst. Lekker laten praten en je ding doen :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:58

Jaaa daar is Bonfire weer! Samen met Zorre DE shetlanders van bokt, Ge-wel-dig!!! Van harte gefeliciteerd met je winstpunt !

Gwenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:04

M1 plus winst!! Geweldig!! Op naar het Z!!!!

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:05

wat n scheet

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:18

Ahhhhh eindelijk ! Daar zijn jullie weer ! Knap team ! <3 En gefeliciteerd met jullie winstpunt in de M !
Zo super gaaf dat jullie tussen de paarden starten ! Menig paard zal in de losrijbak wel even raar opkijken als daar ene Bonfire langskomt :D

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:21

Jaa, jullie zijn zo'n mooie combinatie!