help ik weet t even niet meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: help ik weet t even niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 19:50

Hopen dat er niks gebeurt! en vooral niet met je paarden. Verschrikkelijke verhalen van die paardenbeul.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 19:51

Bambi1995 schreef:
Hopen dat er niks gebeurt! en vooral niet met je paarden. Verschrikkelijke verhalen van die paardenbeul.

nou dat zeker hoor want ook die lijkt niet te willen stoppen krijg daar echt de rillingen van

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:03

Ik volg even mee, heb alles gelezen en had gehoopt dat je ondertussen wat meer wist natuurlijk. Ik duim voor je mee ts!

paardje47

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:27

Ik volg ook even mee. Heel eng idee dat er mensen zomaar in de wei bij je paarden lopen. Hopelijk vind je de dader!

Misher

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:51

Ik volg ! Echt vervelend ik heb zelf 2 vp's en ik vind het al vervelend als kleine kinderen chips, energy, knakworst aan ze geven. Wat al gebeurt is... Hopelijk komt degene niet meer terug !

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:18

Sluit zwervers niet uit. Bij merkte ik al 2 weken op dat het hekje bij mijn paardjes steeds open stond. Zeker weten dat ik het dicht had gedaan. Ook toen ik het hekje onderaan met een extra draadje dichtknoopte stond de volgende morgen het hekje open. Ook waren mijn pony's moe, en 1tje heel bang. En in de stal was er een hoek helemaal platgedrukt. Ik heb toen al het zand op het terrein geharkt. Zo wist ik via welke kant ze binnen kwamen. Toen heb ik ook zitten waken en bleek het inderdaad om een zwerver te gaan die mijn pony's elke avond uit hun stal werkte. Ik heb hem vriendelijk verzocht elders onderdak te zoeken, en hij bood zn excuses aan. Sindsdien is hij inderdaad ook weg gebleven.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 15:30

Ok ik heb nu al aantal keer een oudere man op beeld gezien en net ook bij t land tegen gekomen net
Hij kwam zogezegd de paarden voeren???

Hij rijd in een rode fiat panda en draagt rare kleding(echt van die hill billy kleding zoals je ziet in little house on the prarie)
t is een oudere man rond de 60/70 en +- 1,70m en werd net gewoon bedreigd door em omdat ik em op foto had gezet incl zijn auto hij vond dat dat niet kon en bla bla bla..
Ik heb daar op geandwoord dat als hij niks te verbergen heeft hij niks hoeft te vrezen

Heb nu wel een beetje de rillingen terwijl ik op t land sta bij de paarden
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-08-14 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:36

Wat een rare man, zeker verdacht. Hou hem in de gaten!! nog verder rare dingen mee gemaakt of op camera gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:41

Verdachte 1 , kenteken genoteerd?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 15:43

Nee nog niks maar had wel even zo een wtf moment
de enigste die naar t hek ging was de dominante ruin van de groep die dult geen vreemde de rest bleef op afstand.

Maar snap niet waarom die man ging dreigen bedoel als je niks te verbergen heb mag ik gewoon een foto van de auto en kenteken maken. Dan stap je niet uit om te gaan dreigen bij t hek.

Ja kenteken op foto staan en door gestuurd naar mijn man en de andere vrouw waarmee ik t land samen doe

Maar blegh voelt niet goed.t was ook op t punt dat ik de deken aan t om doen was.
Zo nog maar ff wat mest opruimen en dan nog ff paardjes kroelen en dan toch maar gaan bedenken of ik vanavond op t land ga zitten
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-08-14 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:49

Ik zou zeker wel oppassen hoor voor die man en vaak naar de beelden kijken van de camera hoop dat je snel er achter komt wie diegene is

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:51

He bah!
Maar staan daar nog meer paarden in de buurt? Omdat hij 'de paarden kwam voeren' ?
Is het misschien een bekende van de andere vrouw?

Edit: oudere mensen zijn natuurlijk niet zo van het digitale tijdperk en voelen zich denk ik eerder bedreigd als je een foto van diegene maakt. Wat zei hij tegen je omdat hij je bedreigd?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:13

Bah wat vervelend. Ik volg ook.

Er kruipen ook wel eens kinderen/penny's bij ons in het weiland. Vooral zijn het vakantie gangers. Ook is er al een keer een duur halster uit de stal gejat.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:34

ik volg dit even.....

wel raar van die man..... dat hij gelijk begon te dreigen.
ik zeg maar even wat maar misschien is het die paardenbeul?

2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:39

Xfjord schreef:
ik volg dit even.....

Ik denk niet dat het heel handig is om met dit soort spook ideeën aan te komen. TS maakt zich denk ik al zorgen genoeg -O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:44

hannatjuh schreef:
Xfjord schreef:
ik volg dit even.....

Ik denk niet dat het heel handig is om met dit soort spook ideeën aan te komen. TS maakt zich denk ik al zorgen genoeg -O-

ja je hebt gelijk, zal hem vast niet zijn.
ik hoop eigenlijk dat de dader een penny meisje is

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 16:50

Ja er staan er in totaal 5.
3 merries en 2 ruinen op t land.

dat hij stopte bij t land achter mijn auto zei hij helemaal niks geen hoi of wat dan ook bleef bij t hek staan met een zakje ??(geen idee wat er in zat)

Ik was op dat moment de deken aan t op doen en keek af en toe eens naar de man.
Door zijn rare kleding en
houding vond ik t raar.
Dus hij liep naar ze auto en had zoiets van ik maak een foto.
Daarna stapte hij er weer uit en vroeg waarom ik een foto maakte.

Heb t verhaal over een paarden beul verteld en dus gezegd van zodoende maa. Ik foto,s..
Daarna begon de oude man van als je niet op past doe ik jou wat aan of je paarden.
Want hij wensde niet gefotografeerd te worden
Waarop ik reageerde van als je niks te verbergen heb mag ik t gewoon doen
Daarna liep hij weer naar zijn auto en reed weg.

Ik heb toch net maar even politie gebeld op t gewone nummer en gevraagd wat ik ermee aan moest.
En ze gaan surveieren( schrijf ik dat zo goed?)

Aangezien er op de hele weg meer paarden staan die hij kan voeren maar uitgerekend bij ons komt "voeren"

En als je vraagt vind je em type paarden beul zeg ik eerlijk ja daar vind ik de man wel t type voor
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-08-14 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:53

He wat akelig! Iemand zou dat juist begrijpen toch lijkt me?
al zeg ik het nog een keer, oudere mensen die niet uit het digitale tijdperk komen vinden het snel niet fijn om gefotografeerd te worden. Maargoed zo'n reactie ....?!

Succes ermee ts..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:54

Goed gehandeld, hij kan wel niet op de foto willen maar als hij gewoon even bij de paarden had willen zijn dan had hij een gesprekje aangeknoopt en wat over de paarden gevraagd. En ook de reden dat hij paarden leuk vind had hij gewoon kunnen zeggen. Goed dat je dit doorgestuurd hebt.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 17:00

Ik hoop nog steeds dat t een mis verstand is.
En dat t gewoon om een oude brombeer gaat dat tie daarom zo deed.

En dat t een penny is die niks te doen heeft in dr vakantie die op t land komt.

Maar deken is om dus ben benieuwd of wenog wat gaan zien

Mousaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:11

Ik denk dat die man toch echt wat wou gaan doen tot dat hij jou zag!
Vooral omdat hij zegt dat hij anders de paarden wat aan wou gaan doen...
Ik denk niet dat hij wat met de ruinen zal doen, maar wel met de merries let dus op of het gedrag Miss verander is?

miraculous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:13

Het kan best zijn dat die man denkt van 'Och och wat een lieve beessies..' En dat hij misschien wel dacht dat het deken veelste warm was met het warme weer... Een oude penny misschien? :?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:15

Chanel1999 schreef:
Het kan best zijn dat die man denkt van 'Och och wat een lieve beessies..' En dat hij misschien wel dacht dat het deken veelste warm was met het warme weer... Een oude penny misschien? :?

ehmm dat zou wel heel raar zijn :')
dan kan je in ieder geval wel het deken in de wei laten liggen, als het een oude penny is :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:36

Kan je geen zweep meenemen om jezelf te verdedigen, omdat je het toch bedreigend vind die man in je wei.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:38

Misschien een rare vraag: jij zei dat er wel zwervers in de bunkers kunnen slapen of schuilen.
Heb je in de bunkers gekeken of misschien daar jou deken is?

Bah, rare vent. Ik zou het ook niet vertrouwen.