Dat je ook meteen de eerste dag gaat rijden zegt al genoeg...caresje schreef:Wat kunnen mensen toch al veel weten door naar een paar foto's te kijken die zijn gemaakt op de 1e training op de 1e dag dat dit paardje hier was.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom maar trek alsjeblieft geen conclussies uit een paar foto's en een paar regeltjes tekst...
Vooraleer je reageert lees dan aub eerst een te goei wat iemand schrijft en als je denkt iets te zien vraag dan of het klopt i.p.v. meteen zo te beginnen.
En vanwaar nu weer de conclusie over mij en doorrijden? Mijn pony die ik 5 jaar heb gereden die ik ook zelf alles heb geleerd doet het ook niet slecht bij de nieuwe eigenaar.
En ik vraag mij bij een ding toch echt iets af als ik de MEESTE reactie's lees...
Hoe weten jullie hoe ik rij en wat mijn rijstijl is? (reactie mag in pb)
Tis niet dat ik vind dat er nergens iets in zit maar kom op zeg die reactie over mijn bit en veel te strakke teugel. haha komaan he kun je nog een raardere conclussie trekken?
En als het paardvriendelijk moet dan moet je je paard maar ergens in een gigantische wei gooien met wat vriendjes en hem niet meer rijden.
Ik ga ook verder niet in discussie.
Dit is mijn mening net zoals jullie je mening geven.