Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NathalietjeB schreef:MEnsen zullen we nu stoppen met hysterisch doen..
Iedereen wil t beste voor zijn paard..
Maar dan hoeft niet iedereen opeens valerie te bestoken met pb,s en dreigementen etc..
let gewoon goed op je paard en wacht gewoon af...
Als politie enz meer weten word dat wel bekend gemaakt..
Tot die tijd stop met hysterich doen en elkaar aanvliegen al dan niet via pb en ga naar je paard of wat dan ook
Axel_Valerie schreef:Ja maar wat wil je nu van mij? Ik heb alleen gezegd wat ik weet. Wat er aan mij is doorgegeven, wat er gevonden is in het land. Ik kan niet meer doen. Al zou ik dat heel graag willen. Ik heb geen naam van een praktijk gegeven via PB.
Axel_Valerie schreef:Vanky schreef:Daarnaast is er nog niks bekend over de eerdere mishandeling op de Bergerweg, en vind het erg merkwaardig dat de politie, mocht het zo zijn.
Nog niet langs de buren is gegaan voor eventuele getuigen? Of sowieso de andere mensen die om info vragen 'de waarheid' vertellen over de mishandelingen.
Zodat wij ook actie kunnen ondernemen om een volgende keer te voorkomen, en op scherp staan.
Als ze de waarheid tegen iedereen zeggen veroorzaken ze minder onrust dan nu. Nu gaan mensen zelf verhalen bedenken en conclusies trekken na gebeurtenissen.
Veroorzaakt alleen maar onrust.
Dit is dus voor mij ook heel erg vervelend. Ik krijg heel veel haatmail van mensen die denke dat ik een aandachtsstoornis heb of zelfs mensen die mij iets willen aandoen.
Er zijn ook mensen die mij bedanken omdat ze het zelf bij de politie hebben gecheckt na mijn verhaal en het inderdaad ook bevestigd hebben gekregen.
Ik geef alleen door wat ik weet en wat er aan mij persoonlijk bevestigd is door "de autoriteiten".
Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik met deze situatie aan moet. Ik wil alleen dat mijn paarden veilig staan.
Dat wil ik als eerst even zeggen.
Caira schreef:Het is heel vervelend VAlerie, maar alle bronnen leiden uiteindelijk terug naar jou. De media, facebook etc. zijn allemaal uitgegaan van jouw oproep. Verder is er echt helemaal niemand die iets weet. De DA die je mij via pb gaf weet ook van niets... Ook mensen die de politie hebben gebeld hebben niets gehoord over mishandelingen, enkel over een insluiper, maar niet dat die specifiek naar de paarden onderweg was. Het is toch niet vreemd dat wij meer willen weten? Al is het alleen maar om onze paarden te kunnen beschermen.
Celine_Famke schreef:Gister is het ook gebeurd in St. Pancras (Noord-Holland). Stalgenootje wees mij hierop want dit is echt achterlijk dichtbij ons.
Alleen deze paarden hebben minder erge verwondingen. Wel duidelijk door een mes, maar alleen maar rechte lijntjes gesneden zegmaar, niet heel ernstig. Wel apart.. Lijkt net of het paard zichzelf verwond heeft maar het was bij meerdere paarden gebeurd daar.
NathalietjeB schreef:heb gelukkig niks gezien over verwondingen bij sint pancras...
en t is verder maar gewoon afwachten meer kunnen we allemaal niet doen
mirgino schreef:NathalietjeB schreef:heb gelukkig niks gezien over verwondingen bij sint pancras...
en t is verder maar gewoon afwachten meer kunnen we allemaal niet doen
er is wel een foto op fb van een paard uit ST Pancras en die heeft striemen op de flank en 1 striem is open.
ik weet niet of dit gaat maar hier staat het...
https://www.facebook.com/bianca.deruiter.14