Ontroerende foto's, ze zeggen stuk voor stuk zo veel. Ik heb dan ook geen favoriet zoals de meesten wel hebben, ze zijn allemaal mijn favoriet.
Zoolgangster
Geplaatst: 06-06-14 19:58
@rien en @bigone dank jullie voor je medeleven. Het is inderdaad erg moeilijk om mee te maken hoe je iemand al voor het einde verliest. Maar ik vind het erg mooi om te zien hoe paarden iemand als de opa van TS zoveel steun kunnen geven, net als met mijn moeder destijds.
Hij is vroeger al bij de paarden te vinden geweest. Hij maakte zelfs hele trailers met de hand. Hij heeft nooit een eigen paard gehad of gereden maar een grote voorliefde is er altijd geweest. Als kind ging ik altijd met hem wandelen en dan gingen we uiteraard altijd paarden zoeken om te aaien. En iedere keer horen we dezelfde verhalen als hij komt over vroeger maar hij wordt er dan gelukkig door. Dus ik ben blij dat hij dat heeft want daar vraagt hij ook altijd naar. Iedere keer vraagt hij ook hoeveel hebben jullie er nu? Maar dan staat hij te kijken en dan zegt hij toch wauw, dat is een mooi gezicht zeg. Maakt ons iedere keer weer blij.