Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mi_Amore schreef:@Anolie: het jaar voor Pignon was het Clémence Faivre, nou, daar werd je niet vrolijk van hoor
Stond op de eerste rij, vlak aan de piste, ik heb dingen gezien en gehoord en nadien van andere mensen hetzelfde verhaal gehoord, nee, ik werd er echt niet vrolijk van
? Rayaa schreef:Ik ga dit jaar ook maar eens een keertje, is er nog nooit van gekomen![]()
wat voor standjes zijn er allemaal? Ik heb al vaak gehoord van gratis spul en interessante kortingen, wat valt er zo allemaal te scoren?

Saaams schreef:Rayaa schreef:Ik ga dit jaar ook maar eens een keertje, is er nog nooit van gekomen![]()
wat voor standjes zijn er allemaal? Ik heb al vaak gehoord van gratis spul en interessante kortingen, wat valt er zo allemaal te scoren?
Alles wat je je kan bedenken dat kan je er kopen.
Gratis is vooral veel tijdschriften, proefverpakkingen van voer oid. Maar ik kom elk jaar met veel tasjes gratis spul thuis
Je kan er dingen winnen. Ik heb 2 jaar terug een 300 grams winterdeken gewonnen.
bedankt voor de uitleg