Ja volgens mij was het deze op marktplaats. Stonden wel ook fotos bij van voor de sulky. Denk dat het toch een andere draver is geweest. Deze kwam net van de baan
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-14 19:04
Rio heeft nooit gekoerst en is al wat langer 'rijpaard' dus het is dan denk ik een ander .
De titel is trouwens veranderd omdat het anders een verkooptopic is
Hij leert snel! En ik had al al je reacties gelezen, maar ook niks als 'slecht' of negatief over de eigenaar opgepakt. Vind dat je het heel netjes aanpakt en echt eerlijk bent en alles laat zien. Dat geeft de nieuwe kopers een goed beeld van het paard!
Wat is 'af' inderdaad? Zo te zien zitten de knopjes er prima op, en is het een goedmoedig dier. Kennelijk tikkie bodemvrezerig, als ik dat zo zie met dat plukkie hooi? Dat zal dan altijd wel blijven. Heb er zelf één met wie je de wereld over kunt, met je ogen dicht aan een lange teugel. Maar o wee als de gemeente nieuwe bloemetjes in het perk heeft gezet, dan doe je er wat langer over, omdat we dan eerst moeten stil staan om er naar te kijken. Maar als dat nou alles is... Heeft het nieuwe baasje er een toppaard aan.
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-14 15:53
Weer een update, Rio heeft wat vrij gehad de afgelopen dagen en wat longeerwerk met hulp gedaan. Aan de longeerlijn pakt hij dat goed op dus daar kunnen we zijn ontspannen houding goed helpen.
Een kort filmpje van zijn draf, ik heb een telefoon die niet meewerkt qua batterij wat jammer is want des te warmer Rio is des te beter hij gaat lopen!
Maargoed, dan hebben jullie toch een beetje een idee waar hij nu is:
Ik kom er elke keer maar niet aan toe om de foto's van deze week te posten !
Ik heb wel leuk nieuws, Rio is verkocht en gaat naar enorm leuke mensen. Soms heb je ook echt zo'n klik met een verkoper dat je zo enorm hoopt dat je paard daar heen gaat ...
Ik kreeg een update van Rio zijn nieuwe eigenaar. Hij loopt nu van 9 tot 5 buiten en is een stuk minder 'kabouterzoekerig' , ze zijn al met hem de weg op en neer geweest en hij is nergens bang van. Heb ook een aantal super leuke foto's, maar die zal ik niet plaatsen omdat ik niet weet of zij dat wil .
Volgens mij had hij echt bij geen beter baasje kunnen staan