Aangezien er nu behoorlijk wat regen is gevallen en er wellicht morgen ook nog genoeg gaat vallen, heb ik vrijdag nog een keer contact met Rutger over het wel of niet doorgaan van de clinic. Ik houd jullie op de hoogte. Ik hoop dat t voldoende droog kan waaien zodat het gewoon door kan gaan.
Die bodem kan gelukkig een heleboel water hebben en als de voorspellingen uitkomen en het is donderdag en vrijdag echt droog, dan ziet het er niet eens zo ongunstig uit denk ik.
Bullebeest
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-14 08:34
Nickeltje schreef:
Die bodem kan gelukkig een heleboel water hebben en als de voorspellingen uitkomen en het is donderdag en vrijdag echt droog, dan ziet het er niet eens zo ongunstig uit denk ik.
Ik haat wat ik nu op het dak hoor! Zit nog wel met een probleempje met vervoer. Ik moest 2 auto's mee hebben, maar de ene is kapot en onderdeel komt pas na het weekend binnen. Is een leaseauto, dus kan ook niet naar een andere garage. Probeer nog een 2e auto te regelen.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Grrr. Ik had gehoopt dat het nu eens droog zou zijn in Lelystad. Dit had ik niet in mijn planning zitten. Voor zaterdag wordt er wel prachtig weer voorspeld. Moet het terrein niet te nat zijn. Even met zn allen duimen. Morgen heb ik contact met Rutger over het terrein van wat mogelijk is allemaal.
Nope! Had er 1 geregeld, maar die moet zo ineens de kids naar de voetbal brengen. Vooralsnog is de stand dus: 2 trailers, 2 paarden, maar helaas maar 1 auto.
Oefff, het is vandaag wel prachtig weer met een windje, maar of het genoeg is om de bodem van het crossterrein te laten drogen... Ik duim nog even door. Succes iedereen met het regelen van vervoer etc en hopelijk tot morgen!
Zojuist nog even met stalhouder gesproken. Het terrein is begaanbaar voor de clinic. Het gaat dus gewoon door
Nog even een paar huisregels:
Op het terrein mag er niet gerookt worden.
Auto met trailers kunnen langs de we, half in de berm, geparkeerd worden. Ikzelf ben morgenochtend bijtijds op stal en kan dus ook voor de nodige opvang zorgen.
Betalen vooraf aan de les.
Mochten er nog vragen zijn, pb mij gerust of stel de vragen hier.
Met welk paard kom je dan? Wel super jammer. Niet iemand met een auto voor 2-paardstrailer en dito auto en die dit mag rijden? Heb je vast ook al nagegaan.