wat een geweldig mooie foto's heb je er nog bij gekregen. helaas met een verschrikkelijke reden.. de mooie dingen,momenten zullen altijd in je gedachten blijven! ze was een geweldig paard! een voorbeeld voor mij, waren jullie wel! als je doorzet, kan je alles!
Wat een prachtige foto's Ik wil je nogmaals heel erg veel sterkte wensen, voor jou in deze moeilijke tijd (via fb ook al gedaan ) En wat erg oneerlijk zeg zo jong.. Wat zal je deze beauty missen Maar n hele dappere keuze!!
Wat een mooie foto's. Heel veel sterkte me het verlies! De hemel heeft er weer een prachtige ster bij.
lotxviyatti
Geplaatst: 14-01-14 16:43
Wat een beauty zeg! Echt heel veel sterkte!!
zusi2
Geplaatst: 14-01-14 16:44
Wat een beauty...!!
Heel veel sterkte meis...
Likemaaike
Geplaatst: 14-01-14 16:57
Ik kan het niet laten hier even op te reageren..
Helaas heb ik 3 weken geleden mijn eigen haflinger merrie ook laten gaan, nadat er toch een tumor in haar hoofd is geconstateerd. We hebben foto's laten maken in een kliniek, en nergens was iets op te zien. Alleen haar oog waarin ze blind was, en verder geen uitvalsverschijnselen. Dus we dachten dat het alleen de blindheid was, totdat haar oor begon te hangen. En we erachter kwamen dat haar hele kauwspier weg was. We hebben haar hoe moeilijk ook voor ons moeten laten gaan, want ze kon niet meer eten. En was zichzelf aan het opeten. Maar onze merrie was 25,5 verder goed gezond.
Maar nu ik dit lees breekt mn hart, en superstoere gave sporthaflinger van nog maar 5 jaar oud. Ik vind het heel dapper dat je deze beslissing hebt gemaakt, en weet dat je de goede hebt gemaakt! Ze heeft aan jou een top baasje gehad, en jullie hebben alles voor haar gedaan wat jullie konden! Ik zit met tranen in mn ogen, want ik heb echt diep respect voor jou!
Heel veel sterkte, de komende tijd! En als je ergens mee zit mag je me gerust pb'en!
yvet31
Geplaatst: 14-01-14 17:04
prachtige foto's ! mooi om te hebben na morgen, heel veel sterkte gewenst !