Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cabelz schreef:Ah bah. Kom net thuis staat mijn paard nog buiten, terwijl ze eigenlijk van mij niet langer dan een kwartier (of liever zelfs niet nu het wat modderig is) buiten mag staan. Omdat ze zo staat te rennen aangezien ons andere paard niet naar buiten kan. Dus ik haal haar naar binnen, stok kreupel, heeft mijn moeder haar naar buiten gezet en vergeten tegen mijn vader te zeggen dat ze weer naar binnen moet.
Arme beest heeft dus gewoon een paar uur zichzelf kapot lopen rennen![]()
Hoop echt heel erg dat het meevalt, was gelukkig niet dik en niet heel erg warm dus hoop dat ze gewoon wat verrekt heeft.
Word zondag iig niet naar het strand..
Ah balen, hoop dat het niks ergs is! 

Ik vind het gewoon veel rustiger om op zondag aan te komen. Kan ik rustig zonder me te haasten er heen, rustig uitpakken en het paard heeft even een nachtje om aan zijn nieuwe omgeving te wennen

Cabelz schreef:Je hebt best kans dat je er op komt hoor Cookie, vorig jaar vielen er in mijn groep ook heel veel af voor die tijd.
Nou dierenarts is geweest en ben echt super blij. Ze staat met een hoefzweer. Had gister ook al mijn moeder gezegd dat het dat ook nog wel eens kon zijn. Wel een hele diepe want ze moet nu tot woensdag 24uur per dag met een waterzak omstaan zodat hij hopelijk uitbreekt. Paard lief heeft wel heel erg veel pijn, wilt geen stap meer verzetten, maar ben allang blij dat het niet ernstig is.
Moeders is ook als een kind zo blij want die voelde zich natuurlijk al schuldig omdat we eerst dachten dat het door het rennen kwam.
Nu hebben we hier dus twee zielige paardjes staan
LauraArtic schreef:Hoi iedereen,
Sinds vandaag op bokt.. Moet nog even uitzoeken hoe je fotos upload enzo;), ik ga ook alleen en leek me leuk om alvast kennis te maken voor ik erheen ging!
Ik ben dus Laura, dan 23 jaartjes jong, uit Heemstede, Noord-Holland.
In het bezit (inmiddels een jaar of 5) van een ontzettend vrolijk, eigenwijze dan 9-jarige ruin Artic, heartbreaker x fuego de prelet:) hij is
Super enthousiast tijdens springen dus we blijven in de L hangen.. Maar zijn hard opweg om het op te pakken..
De dressuur gaat beter en we mogen M1 starten:)
Ohja! In het bos is het een schijterd, houd niet van natte voeten en water, maar hoop op een succesvolle crossles! Dit hebben we nog nooit gedaan..
Verder ben ik eigenlijk een hele tijd geleden ( als in een jaar of 12) bij de pony's naar de zomerinstructieweken geweest, en ga nu voor het eerst met een paard!
Vind het toch wel spannend om alleen te gaan haha!
Sterkte met de 2 paarden!
Groetjes