Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

easygoing schreef:Tuurlijk gaan mensen eerst zoeken bij wie ze moeten zijn om toestemming te krijgen. De 3 LOSlopende pony's blijven heus wel even geduldig wachten tot de vinder toestemming heeft om ze ergens te mogen zetten.
Ik kan je vertellen dat als je je in zo'n situatie bevind je blij bent dat ze veilig achter een hek staan.

Jets schreef:easygoing schreef:Tuurlijk gaan mensen eerst zoeken bij wie ze moeten zijn om toestemming te krijgen. De 3 LOSlopende pony's blijven heus wel even geduldig wachten tot de vinder toestemming heeft om ze ergens te mogen zetten.
Ik kan je vertellen dat als je je in zo'n situatie bevind je blij bent dat ze veilig achter een hek staan.
Tuurlijk zorg je eerst dat de pony's veilig ergens staan, maar het lijkt mij wel zo netjes om daarna eventjes te melden dat je ze daar neer hebt gezet.
Ik hoop dat ze snel op worden gehaald
_Balou schreef:Oh sorry ik heb daar echt geen verstand van.
Maar stel ze is drachtig, wat doey hengstig spuiten dan?

, weet je al meer? Ben wel benieuwd naar de pony's
kost niet zo veel volgens mij. _Balou schreef:Ze is nog nooit eerder echt hengstig geweest..
Kan het niet zijn dat ze doordat ze bij een hengst zat zich hengstig gedroeg of is ze voor het eerst hengstig geworden? Ze is anderhalf
_Balou schreef:Ze is nog nooit eerder echt hengstig geweest..
Kan het niet zijn dat ze doordat ze bij een hengst zat zich hengstig gedroeg of is ze voor het eerst hengstig geworden? Ze is anderhalf.
En scannen, wat kost dat?
Hopelijk betaald de eigenaar van de hengst dat..