Het gaat goed met Wouter! We hebben vanmorgen onze eerste wandeling samen gemaakt, en dat deed ie prima, ondanks de wind. Auto's vind hij nog wel heel spannend, maar dat leren we vanzelf
Daarna mocht hij voor het eerst bij de andere paarden lopen en dat ging boven verwachting goed. Scheelt dat ze elkaar al een beetje kennen met draad er tussen denk ik.
Morgen komt de hoefsmid dus dan is hij ook van die lange scheppen af.
Iris92
Geplaatst: 23-10-13 13:44
Dat koppie
Veel plezier met je ' projectje'. Hoop dat hij mooi opknapt. Ik probeer jullie in de gaten te houden!
annibel
Geplaatst: 23-10-13 13:53
Oh hij is echt leuk!! Fijn dat het goed gaat met de andere paarden samen. en over het verkopen, dat zeiden wij ook steeds toen we 2 verwaarloosde paarden hadden gekocht en wilde opknappen en verkopen.. we hebben nu na 2 maanden besloten dat ze toch maar blijven!
Bedankt allemaal! De hoefsmid is zojuist geweest en hij denkt dat Wouter nog nooit bekapt is geweest in die 3 1/2 jaar tijd. Hij vond het ook doodeng, maar gaf zich uiteindelijk helemaal over en leunde met zn hele hoofd op mijn arm, zo zielig. Heel blij met mijn geduldige en vriendelijke hoefsmid, zo heeft hij er geen nare ervaring aan overgehouden. Nu mag hij lekker wennen aan zn nieuwe voetjes, zal wel een hele verlichting voor hem zijn
Ahh hij knapt al zichtbaar op ! Lekker bekkie heeft ie!!
Overigens, castreren bij een castrateur kan heel goedkoop (ben er geen voorstander van, hoor.... maar ik ken pony's die zo gecastreerd zijn) Meer dan paar tientjes rekenen die niet, en hoe jonger hoe goedkoper......
Hij is ruin, geen hengst. Dat is dan weer het gekke..
LukieBradley
Geplaatst: 25-10-13 18:21
Tis wel echt een snoesje hoor! Echt een schattig koppie!
Toydoll, dat klopt.... 50 euro rekende ze toen bij die van mij vorig jaar. Gebeurde keurig in een steriele ruimte en werd netjes gewerkt en verteld wat je allemaal wel en niet moest doen. Alleen je moest er zelf naartoe komen en dan kun je beter de veearts voor 100,- laten komen
Die voetjes zien er een stuk beter uit! Wel jammer dat hij zo bang was in het begin... Vind hij het wandelen leuk? Of is dat ook nog een beetje spannend? En die grote oogjes
Wandelen vindt ie heel erg leuk, dan kijkt ie echt zn oogjes uit. Vandaag kennis gemaakt met het fenomeen fietser, en ondanks dat ie het een vreemd apparaat vond, liep hij na een korte aarzeling toch gewoon door, echt netjes!
ik moet zeggen dat ik hem er helemaal niet gek mager uit vind zin ondanks zijn wintervachtje. paarden van zulke leeftijd krijgen wel vaker een opdonder ivm het groeien. en als hij in de opfok heeft gestaan is het niet gek dat hij niet goed bijgevoert is enzo.
maar hij ziet er al een stuk beter uit! veel plezier met hem!