Dubbeltje op zijn kant... het blijft ons niet bespaard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 00:13

oh_oh schreef:
Pff wat een heftig gevoel, het besef dat ze er niet meer is. Haar zadel, hoofdstel, tuig, halster het ruikt zo naar haar. Over twee weken komen de paarden op stal. Haar naambordje hangt er en die moet ik op een gegeven moment ook weghalen. Ik krijg een steen in mijn maag bij die gedachte.
Mijn vader heeft het bordje voor mij weggehaald, ik kon zijn lege stal niet zien..
Het was tenslotte ook een beetje zijn liefde.., ik kreeg hem van mijn ouders, was bij hem vanaf zijn aller eerste dag op deze wereld en heb hem samen met mijn vader zijn laatste adem zien uitblazen..
Wat doet het nog steeds veel pijn na 7 maanden.

Ik zag heel erg op tegen het ophalen van mijn spullen uit mijn kastje op stal. Na 3 maanden toch gedaan en het voelde alsof ik hem mee naar huis nam. Misschien, of hopelijk, kan het voor jou ook zo voelen..

Het armbandje dat we hebben laten maken van de haren van zijn staart heb ik elke dag om. Zo is hij toch een beetje bij me, bij alles wat ik doe.

Zo onvoorbereid, praktisch geen kans om afscheid te nemen, het voelt zo oneerlijk hè?

DonCamillo

Re: Dubbeltje op zijn kant... het blijft ons niet bespaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 00:32

Och meid toch, wat een nachtmerrie. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je lieve paardje.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:12

Omg ik weet niet wat ik lees...
Ts, ik heb destijds je topics gelezen en wat was ik blij voor je dat ze opknapte...
Ik voel t bloed geoon wegtrekken... Wat verschrikkelijk verdrietig.

Sterkte (hoewel dat niet genoeg zal zijn voor wat je nu voelt)

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:19

Heel veel sterke
:(:) ! Kan me je verhaal van Carry nog herinneren en ben er van overtuigd dat jij de beste keuze gemaakt hebt. Je zult haar nooit vergeten. Misschien kan haar naambordje een mooie plek in jullie huis krijgen?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 22:37

Bedankt voor de lieve reacties, doet me goed!

Ik heb een mooi fotoboek gemaakt met Albelli. Ik hoop hem volgende week te mogen ontvangen.

Ik vind het zo enorm verdrietig dat Carry nu zonder Naomi is. Bjoet mijn schimmel merrie is ook echt van slag. Ze is aan het zoeken en roept. Ik hoop dat ze snel weer de oude zijn.

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 11:56

Echt heel erg veel sterkte met het grote verlies!! :(:)

Ik weet hoe het is om je alles te verliezen, alles waar je naar kijkt doet je aan haar herinneren en je hart lijkt wel gebroken.
Zorg dat je lekker veel bezig gaat met de dingen die jou gelukkig maken en probeer het samen met je andere toppers te verwerken.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 12:13

ach jee lees nu pas weer je topic en de afloop! wat is het toch een sluipmoordenaar zeg!, ik wens je heel veel sterkte het een plekje te geven, en ik hoop dat je foto album snel binnen komt.

xjessie74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 20:52

Ik was een stille meelezer in je andere topics,ik wil nu toch ff onder m'n steen vandaan komen om je heel veel sterkte te wensen! Vreselijk om mee te maken.