EquiPhoto schreef:God wat heeft dat beest toch een geweldige uitstraling! Staat nog steeds op mn wishlist om ooit eens voor de camera te krijgen!
Je bent altijd welkom
Sok schreef:Het blijft een enorm gaaf dier! Hij begint echt al een volwassen smoeltje te krijgen ineens, weg puppy pony!

En voortaan lekker zelf op je knappe knol kruipen hoor, ziet er heel fijn uit!

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik er naar vraag, maar waarom de switch van Welsh naar NRPS?
Nee tuurlijk vind ik dat niet erg
Ik wou hem röntgen op de foto zetten omdat ik zelf wou weten of hij helemaal gezond is van binnen (voor toekomstige fok) + ik overna aandenken was of ik hem naar het HK wil doen en zoja welk stamboek welsh is voor een amateurtje heel moeilijk om tussen te komen + zijn kleur minder gewaardeerd word in mijn ogen en nog een nadeel is dat hij maar 1 rondje in de bak mag doen aan de hand
laat hij dan net niet zijn rondje zien dat hij wel super kan bewegen krijg je de hoed omhoog en mag je de ring verlaten feit is dat je bij het NRPS ook los mag springen in de kooi en dat kan hij gewoon ongelofelijk goed
met een percentage van een goede 37% Arabisch bloed is hij ook interessant genoeg voor het NRPS goede vaderlijn met verschillende kampioenspony's en internationale spring pony's en goede moederlijn met een hengst die ze ook zeeer interessant vinden + zijn kleurtje vinden ze erg leuk en is zeer goed gebouwd
Cassidy schreef:Wat een akelig knap paard! Zie liever wat langere manen dan die sportcoupe maar prachtige foto's!
Dank je wel
lange manen vind ik mooi maar vooral bij friezen en paarden waar het bij hoort vind bij zo sport pony zo sportcoupe toch wat netter staan
S_en_Z schreef:Je monster staat in uitgelicht Nicole

Ja zag het
Nimber schreef:Ik wil deze uitvoering graag in de 1.70 maat *zucht en zwijmel *
Er zijn er een paar maar denk ik onbetaalbaar
lieskehh schreef:Prachtige foto's Nicole van je knapperd!
Je ziet hem nu ook echt volwassen worden, maar ik wil wel keer rijfoto's met jou erop zien hoor

Hier 2 rij foto's van mij, ik zit totaal niet goed maar dit is de 4de keer na 2 jaar niet gereden te hebben dus is gewoon weer ff wennen 

Ik heb nooit iemand bij me die foto's kan maken wanneer ik rij en oor fotootjes hebben we ook neit veel aan
D_Desteny schreef:Wat is het toch een knapperd!

Het puppy gaat er een beetje af nu hij word echt stoer!

Je ziet hem inderdaad steeds meer veranderen al is het nog wel echt mijn puppy pony