Wauw bedankt allemaal weer, nog zoveel leuke en lieve comments erbij! Whaha ze gaan zich nog heel wat voelen die paardjes van me en dan te bedenken dat een paar van hen echt lelijke eendjes waren
Ik zal zeker nog wel een paar topics openen, heb ondertussen al zoveel gave foto's binnen gekregen! En dan te bedenken dat de fotografen allemaal tussen de 800 en 3000 foto's hadden
Locanda je hebt gelijk daar zal Banana nog wel achter hebben gestaan
Kellyorazio ik ken een heel aardige vrouw die in Monastir een club heeft, weet niet of ze ook buitenritten organiseert of enkel lessen.. De facebook pagina is: https://www.facebook.com/pages/Ekiclub/234591056560556, zijzelf heet Alia, mocht ze zelf niet zoiets organiseren kan ze je vast wel helpen iets te vinden waar ze wel wat organiseren! Zelf organiseren we nu ook al ruitervakanties, alleen is de accommodatie bij ons op stal nog niet af, maar er is een heel mooi bed&breakfast op een paar honderd meter gelegen, daar verbleven de fotografen toen ook
Prinslover
Geplaatst: 08-10-13 16:37
Echt zooooooo moooi martine Ben blij dat ik op FB met jou vriendjes ben, zie bijna dagelijks té mooie platen voorbij komen. Serieus, wat zijn ze prachtig. Mag je echt super trots op zijn! Ik weet idd nog heel goed hoe sommige binnen kwamen, arme mageren zielen. En dan nu... adembenemend mooi!
Wauw dank je Ilona! Hihi ja wat een wurmpjes waren ze he, broekie vooral.. We zijn ook zo trots op ze, niet alleen uiterlijk maar ook karakter zijn ze er allemaal erg op vooruit gegaan