Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crazycactus schreef:Zoals ik al eerder zeg ben ik bokt geen verantwoording schuldig of jullie dat nu verdacht vinden of niet. Ik weet dat ik mijn best gedaan heb voor haar. Ik heb zelf een hele slechte winter gehad (geestelijk) dus ik had even andere dingen aan mijn hoofd dan iedereen achterna zitten.
tamaramt schreef:@saskiaka; wie zegt dat ik de ts op haar woord geloof?
Maar ik vraag de bruikleenster om een aantal antwoorden op vragen die ze vervolgens niet geeft en ze geeft alleen aan dat ze geen uitleg verschuldigd is.
Dat laatste vind ik wel raar gezien dit topic en de fotos daarbij.
De waarheid zal heus wel ergens in het midden liggen maar hoe dan ook er is geen enkel excuus voor dat dit paard er zo schandalig uit zag.
Citaat:Ik zelf als eigenaar zijnde liet het hier zeker niet bij zitten!!
Nadat alles officieel geregeld was zou ik het zelf ook nog even onofficieel regelen.
En belachelijk dat haar naam hier niet genoemd mag worden!
Andere mensen moeten toch gewaarschuwd worden voor dergelijke praktijken en dierenmishandelaars!!
Citaat:dus jij was de bruikleenster??
Een paard kan niet in korte tijd zoveel afvallen en luis hebben en weet ik veel wat door alleen ziekte.
Zeker niet als jij er zogenaamd een da bij hebt gehad.
Als dat zo zou zijn waarom is het paard nu dan weer in zo'n korte tijd opgeknapt!?
Daarna komt dan ook nog het feit dat de dierenbescherming hier volop mee bezig is geweest en dat doen ze ook niet zomaar!
Citaat:Paard is gewoon zwaar ondervoed... anders komt het niet in korte tijd zoveel weer aan.
crazycactus schreef:Wanneer was je bij mij niet welkom???
Citaat:Dat er een papier is getekend is, wil niet automatisch zeggen dat het rechtsgeldig is. Daar verkijken mensen zich nogal eens op.
De waarheid ligt denk ik in het midden. Voor mijn gevoel rammelen beide kanten. Ik denk dat het belangrijkste is dat er niet meer met dat arme dier gesleept word. Dat is gewoon echt schandalig. Laat dat dier aub ergens op een fijne plek rustig oud worden
crazycactus schreef:opisop_shop schreef:waarom in vredesnaam een dier een andere naam geven terwijl je het in bruikleen hebt??
Jammer dat een dier de dupe moet worden, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, fijn dat ze er nu weer bovenop is.
Ze werd precious amber genoemd, met mede weten van Naomi hoor.
Lottie84 schreef:Sorry TS maar ik vind het ook een beetje slecht van jezelf. Ik vind dat je wel wat beter een vinger aan de pols had moeten houden.
Maar erg fijn dat ze zo is opgeknapt, ze ziet er weer keurig uit! Ik hoop dat ze nog lang plezier zal hebben en dat jij weer de rust
en het vertrouwen terug gaat vinden om te genieten van de paarden. Ik heb zelf een bruikleen paardje gehad voor mijn kinderen,
die is het NIETS tekort gekomen. Het kan dus ook anders gelukkig.
Ik wens jullie het allerbeste!!

crazycactus schreef:Zoals ik al eerder zeg ben ik bokt geen verantwoording schuldig of jullie dat nu verdacht vinden of niet. Ik weet dat ik mijn best gedaan heb voor haar. Ik heb zelf een hele slechte winter gehad (geestelijk) dus ik had even andere dingen aan mijn hoofd dan iedereen achterna zitten.
Tyrcanol schreef:Nou ik ken pres. En toen ze bij ons op stal stond zag ze er anders toch heel wat beter uit!!
Jezus Naomi. Ik zit hier echt met open mond te kijken.
Krijg er gewoon kippenvel van. Jakkes.
Arme arme pres.. Ik ben blij dat ze nu een goed tehuis heeft.
Wijze les voor als je je pony in bruikleen wil doen. NIET doen dus..
Sterkte meis!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo ken ik precious toen Naomi haar nog verzorgde.
Groot contrast lijkt me zo.
Naomi. Ik kan mobiel geen pb's beantwoorden.
Maar ga morgen op zoek naar de foto's
Heb alleen deze nu maar.
Ninx schreef:Beide partijen geven aan dat ze 'andere dingen' aan hun hoofd hadden...
Beide partijen geven redenen waarom 'het paard' geen prioriteit had op dat moment.
Voor mij is dit verhaal geen doorslaggevende reden om niet te werken met bruikleen. Voor mij is het een verhaal dat duidelijk hoe het fout kan gaan, en dat beide partijen blaam kan treffen...