Stoere sporthengst of schattige kinderpony?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:33

Wat een geweldige pony! Ik heb ook je profiel bekeken en ik vind je doorzettingsvermogen en houding echt bewonderenswaardig :j

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:37

Je bent een kanjer Soof!! natuurlijk die gekke Moef ook:) Heerlijk dat je haar(je nichtje) deze prachtige lessen meegeeft!! Prachtig om te zien met hoeveel vertrouwen ze dankzij jou gekregen heeft... de beste instructrice die een mens zich wensen kan. Dikke knuffel

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 01:12

Movie is echt goud waard! Zo'n pony kom je niet nog een keer meer tegen! :j

Serieus ik heb echt iedere zin, ieder woord en iedere letter gelezen in je profiel! WAUW _/-\o_
Wat een doorzettingsvermogen dat jij hebt is echt heel erg mooi om te zien! Petje af! +:)+

xSammyJo

Re: Stoere sporthengst of schattige kinderpony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:35

Ontzettend trots op jullie en je nichtje is ook echt heel stoer! Kan ook niet anders met zo'n pony en zo'n instructrice die je zoveel vertrouwen geven.

fbpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:43

Superveelzijdige pony en dat gezicht van je nichtje op foto 8 en 9 echt heel mooi.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 13:32

Allereerst ontzettend bedankt voor alle leuke reacties en complimenten! Maakt me zo blij, zit met een grote smile te lezen! :D :D
Echt zo leuk dat we bij uitgelicht stonden! :):) Dank jullie wel voor het nomineren!!!

En ook heel erg bedankt voor de lieve, ontroerende en steunende woorden van de mensen die mijn profiel gelezen hebben.
Ik word er een beetje stil van.. Heel bijzonder om jullie reacties te lezen. Dank jullie wel!

maras schreef:
Wow wat een machtig mooie pony en Wow wat zit je nichtje er al netjes op en Wow wat een aangrijpend verhaal in je profiel. Maar wat goed omschreven, knap hoor ! Ik denk dat velen van ons meer topics van je willen zien.
ps: ik snap dat je je lange haren mist maar deze krullen staan je heel goed !

Dank je wel! Ik hoop nog veel mooie momenten met jullie te kunnen delen!
En dank je wel, ik mis mijn lange haar inderdaad heel erg, maar (mede dankzij alle complimentjes) begin ik mijn korte krullen steeds meer te waarderen.

LBLGypsyCobs schreef:
Wat lief dat je je nichtje laat meegenieten op je prachtige hengst en wat is hij braaf!

Goed dat je foto's hebt gemaakt, want ik zie al helemaal voor me dat ze vertelt dat ze deze vakantie op een witte hengst heeft gereden en dat men denkt 'ja hoor penny!' :D

Waar komt die kaptoom van weg?

Haha, ja het klinkt dan inderdaad wel als een penny droom! Gelukkig hebben we bewijs *D

Het is een Bent Branderup kaptoom, we hebben hem via internet besteld destijds. Ik vind het een heel fijn kaptoom, zowel voor rijden als longeren, maar ook om mee te wandelen. Je hebt meer te vertellen dan met een halster, maar toch zonder bit. Tevens past hij bij heel veel paarden omdat hij ruim te verstellen is.

Rizette schreef:
Erg mooie foto's van een mooie pony en mooie mensen ! Van binnen en van buiten !
Sulaatik's Moviestar is prachtig , naar mij idee familie van mijn dochters pony , hoe heet zijn moeder ?

Dank je wel!! Movie's moeder is Sulaatik's Lucky Touch (v. Lucky Longshot). En Movie's vader is dus Burley Moon River (v. Merrie Monksilver)

Olivia wilde het liefst de week erna weer op ponykamp komen, maar ze moet nog even geduld hebben tot de herfstvakantie. Dus ik hoop dat ik jullie dan weer mooie foto's van die twee kan laten zien.
Nogmaals, ONWIJS BEDANKT VOOR ALLE LIEVE EN LEUKE REACTIES! Jullie hebben mij weer een heleboel geluksmomentjes bezorgd. <3

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 01:30

Ik zat er inderdaad ook al aan te denken of mensen haar zouden geloven als ze zei dat ze op een witte hengst die Z2 Dressuur, Z Springen en Z SGW heeft gereden :')

giaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 23:46

wat een mooie pony! hij ziet er heel lief uit! *\o/*

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:59

ik had al gereageerd op de leuke foto's, maar ik was nieuwsgierig geworden vanwege de reacties van sommige bokkers op je profiel.
Jeetje, meid, je ziet er uit als een vrolijke onbesuisde knappe jonge meid, maar wat een verhaal.
Dat kan een mens toch allemaal niet hebben gehad op die leeftijd, respect hoor, petje af!

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 14:41

Dank jullie wel!

Tazziexxx, hahah, ik zie ze al helemaal staan bij de manege, het ene verhaal nog stoerder dan de ander.
Maar dit verhaal is lekker wél waar :#

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:44

wat een geweldige serie! Top om te zien, en top om te lezen. Je trots straalt er vanaf.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 04:31

Dank je wel Lielle!

Chel_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:00

Heb het al wel eens gezegd maar wat een geweldige pony!!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:16

Wat een heerlijk dier! geniet er maar van!

CoCha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:01

ik heb maar één woord: WAUW

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:43

Wat een ontzettend leuke en lieve pony! Het ziet er zo ontzettend leuk uit!!!