MargreetW schreef:Chelle_dora: je kunt HE absoluut niet vergelijken met een evenement als Boekelo. Het zou ook te gek zijn als men je daar bij de stands niet vriendelijk te woord zou staan, dat doen de standhouders in het strodorp ook niet.
Boekelo rondlopen is hartstikke leuk maar m.i. in kleine groepjes door de grote mensenmassa.
Ik hoop dat iedereen een hele plezierige zaterdag heeft en heel blij naar huis terug gaat.
Alleen vind ik, maar dat vind ik, het een hele kleine moeite om even te googlen om dit evenement en pas daarna aanvullende vragen te stellen.
En zoals met praktisch alle topics op Bokt, we mogen alleen positief zijn, en o wee als we het iets anders zien. Dan verpesten we de sfeer en hebben we een heerlijke mentaliteit.
Jammer meiden, ik wil dit topic niet verpesten maar die kleutermentaliteit begint me gewoon gruwelijk te ergeren. Je hoeft vooraf niet VEEL te moeten weten voordat je naar Boekelo kan, daar ging het helemaal niet over, het hele verhaal wordt gewoon uit z'n verband gerukt.
Ik vind, en dat zal ik nog eenmaal proberen duidelijk te maken, als je naar een evenement gaat, met gekochte of gekregen kaart, dan kan het er bij mij niet in dat je dat je vooraf niet even gaat verdiepen in WAT dat evenement inhoudt. Op Bokt Wiki staat uitgebreid beschreven wat het inhoudt, en ook op google is meer dan genoeg terug te vinden.
Dat vind ik dom, maar Bokt komt hier meer en meer vol van te staan, van sommige topics springen gewoon de tranen in je ogen, ME paard heeft een bloedneus, moet ik ME dierenarts bellen? En dan 40! pagina van adviezen en als er dan eentje zegt, als de sodermieter de DA bellen, nou dan gaat Bokt los, net als hier.
Maar dat vind ik, en zo te zien vinden jullie dat niet, ook goed!
Ik ga 3 dagen heerlijk genieten en ik hoop hele mooie paardensport te zien.
Als je je zo verschrikkelijk stoort aan bokt en aan de mentaliteit, waarom gebruik je het rode kruisje in de rechter bovenhoek dan niet en beëindig je je lijden?
Ik vind het leuker om dingen te vragen op het forum. Dan krijg je rechtstreeks antwoord, waar je eventueel op door kunt vragen, vaak komen mensen nog met aanvullingen of ontstaan er leerzame discussies.