ohhhhhhh zwijmel wat zijn ze weer om plat te knuffelen die paarden van jou ,ik voel gewoon het zachte pluizige haar van Fiore als ik naar de foto's kijk en wat zijn ze toch een stel knuffelkonten ! Ik dacht net ineens ,hoe weten hun nou wanneer ze te zwaar worden om op schoot te kruipen bij je ? hahaha want Tisento is ook nog zo'n kroelkip maar inmiddels te groot voor op schoot ..heeft hij nooit de neiging om dat nog te doen ? want dan ben je mooi het (platte) haasje
Ze liggen geen van beiden op schoot. Dat sta ik ook niet toe. Het is niet eerlijk om een veulen op schoot te laten liggen en het ineens niet meer toe te staan als ze volwassen zijn. Fi mag niets meer of minder dan dat een volwassen paard bij me mag. Wel zo eerlijk...
Wat een heerlijke foto's, wat zijn ze toch leuk!!!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 21:37
Het is inderdaad echt heerlijk om zo bij je paardjes te kunnen liggen
Ti voelt zich weer helemaal het Tietje hoor Hij hinnikt naar me, komt aangerend en is weer zijn eigen clownebeestje
Happy, er staan er al 15 op deze pagina, dus ik mag geen nieuwe foto's plaatsen Hoewel dat erg jammer is, want vandaag was het tijd voor Baby's eerste wandeling Ze wilde eerste de wei niet af, terwijl Dais zowat de wei uitrende, omdat ze dacht: Jaaaaaaaaaaa....... eindelijk!!!! Goed, uiteindelijk met wat dwang was mevrouw toch de wei uit, 5 meter later; Witte strepen op de weg Dat was natuurlijk doodeng! Eerst Dais erover, maar mevrouwtje niet. Na ruim 10 minuten gooide ze één voorbeen hoog in de lucht en over de streep heen. Toen scheef haar andere voorbeen, waardoor ze dácht dat ze met haar voorbenen tussen de twee witte strepen stond en met haar achterbenen erachter, maar ze stond met één voetje op de streep Na een paar keer heen en weer ging het steeds beter. De laatste keer ging ze er zelfs na een minuut of vijf aarzelend overheen terwijl mama nog achter haar stond. Knap kind!!
Maar goed, foto's dus nog niet, paginaaaaaaaaaaaaaaaaaa 6, waar beeeeeeeeeeeeeeeeeeen jeeeeeeeee????????
Haha, maar witte strepen zijn de gecamoufleerde tijgers van de weg Dus ze heeft alle reden om daarbang van te zijn!
Flux
Geplaatst: 05-06-13 08:53
Oef, dat van die witte strepen ken ik maar al te goed, alleen dan in combinatie met een rode parkeerstrook Ging om het shetlandveulen van mijn vriendin een x aantal zomers terug. Meneertje huppelde de eerste keer er gewoon overheen, maar toen hij weer terug moest bedacht hij zich dat er toch wel enge monsters onder verscholen konden liggen Duurde meer dan een half uur voor we hem daar weg kregen