Happy, dat zie je goed. Dais vond het niet tof, maar toen ze snoepjes kreeg van mijn weidegenootje, interesseerde het haar niets meer

Borahlover, veel mensen vinden Fi heel leuk, maar blijven een zwak voor Ti houden (ik net zo goed hoor

Cynthia82 schreef:Ik heb echt de mooiste familie die je je kan wensen! Ze maken me alle drie zo gelukkig! Ik was al dolgelukkig met Dais en Ti, maar Fi maakt het plaatje compleet.
Dais is er voor de no nonsens 'Leuk dat je er bent! Gaan we rijden? Krijg ik een snoepje? Oké dan niet, tot ziens.' En altijd lief en braaf.
Ti is er voor het: 'Baassie!!! Kom, gaan we grappig doen en kussies geven!' En het is echt nog een kind met constant in het gras willen lopen, niet door de plassen willen en bij ieder stukje zand willen rollen. En dan hoor je mij: Ti niet doen, Ti loop door, Ti, kom nou! Ti nee, laat dat! Ti, stel je niet aan, laat mijn jas los, Ti, niet nu.'
En Fi is er voor de: I am the queen and I know it! Daarom wil ik de meeste knuffels, anders ren ik achter je aan!'
Heerlijk stel, ik zou niets anders willen!
Juliettex, dat is hij zeker! Ik heb zelden zo'n lief, mak, rustig, grappig dier gezien. Enne, voorlopig gaat hij nergens heen

Ruby, Ti is al een jaartje ruin