Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Als je 120 paarden en maar 3 paddocks oid hebt, dan is het volgens mijn rekenkunsten al snel zo dat je paard 23 uur per dag op stal staat hoor. Dus ik denk dat het helaas wel zo zwart wit is.
chelle_dora schreef:Dacht dat het over het algemeen ging en niet over de TS in kwestie, kan het mishebben hoor.
Wat ik al zei, allemaal vertrekken naar die grote zwerfkeien waar de paarden magische weitjes hebben..
Luz_ElenaE schreef:Het gaat inderdaad heel hard! Gelukkig ging er dit jaar geen een paard onderuit wel een paar die past op het laatste moment door hadden dat ze eerst het hoekje om moesten voordat ze bij hun wei waren dat zorgde wel voor wat noodstops
Vorig jaar was het regenachtig toen zijn er wel een aantal onder uit gegaan
Cowgirl schreef:Wat een rot topic en cassidy is al helemaal irritant.
ff Temmen want dit is voor ts niet meer leuk.
Over de stal van ts, in het begin zei iemand vlakbij deze stal te wonen en te zeggen dat de paarden in de winter min 9 uur per dag buiten staan. Sommige willen dat niet lezen denk ik.
SteffiiY schreef:Cowgirl schreef:Wat een rot topic en cassidy is al helemaal irritant.
ff Temmen want dit is voor ts niet meer leuk.
Over de stal van ts, in het begin zei iemand vlakbij deze stal te wonen en te zeggen dat de paarden in de winter min 9 uur per dag buiten staan. Sommige willen dat niet lezen denk ik.
Ik weet niet 100% of je het nu goed snapt.
De gene die zei dichtbij de stal te woonde, wilde aangeven dat zij op een andere stal staat en daar komen ze 9 uur per dag in de winter buiten.
Hier bedoelde ze niet stal van TS mee.
Citaat:'niets tegen NH liefhebbers, maar krijg op bokt tegenwoordig het idee dat iedereen maar een paard moet hebben die los meeloopt en buigingen maakt.'
pmarena schreef:Erg leuk inderdaad, die blije paardjes
Maar inderdaad ook sneu welk verhaal erachter zit, en erg onverantwoord om 100 stalpaarden op deze manier zelf naar de wei te laten denderen zo via een pad en scherpe bocht en met zoveel tegelijk...kan me voorstellen dat hierbij wel ongelukken zijn gebeurd, zeker met van die staldieren die met stijve spieren van het stilstaan, vanuit stal ineens helemaal los gaan
Gelukkig is het goed gegaan en hopelijk kunnen ze lekker van de zomer genieten....lekker buiten