Goede keuze gemaakt, alsof het lot het wilde dat je een dag later al het ideale nieuwe huis vond voor 'm. Die is echt prachtig uitgegroeid!
NessaX
Geplaatst: 29-04-13 20:13
Wat een prachtig paard! Heerlijk!
Tamaar88
Geplaatst: 29-04-13 20:20
Wat een geweldig mooi paard Dat zou je niet denken dat hij zo zou veranderen Wat een plaatje! Je hebt wel ontzettende mooie foto's om hem altijd bij je te houden
AnnaLoes
Geplaatst: 29-04-13 20:21
Kan alleen maar zeggen: Wow, wat een prachtige Tinker zeg!!!
kayleeex
Geplaatst: 29-04-13 20:49
Wow!!!!!! Wat een schat! Als ik een eigen pony mocht mensen mogen echt blij met uw pony zijn als ze hem kopen!
mensen....bedankt voor de vele leuke reakties en mentale steun!
ik geloof nooit zo in "het lot" of iets dergelijks maar alles wijst er op dat dit gewoon zo had moeten zijn... ik ben nog steeds super blij met de keuze hem aan Midgie te verkopen
Omdat hij op mijn werkplek stond wordt ik el iedere dag geconfronteerd met zijn lege stal mar het feit dat hij het super goed heeft , verzacht het allemaal wel!
Wauw.... Wat een superprachtige tinker!! En super foto's!
tinkert_tje
Geplaatst: 29-04-13 22:54
miranda wat een moeilijke beslissing maar wel een goudeerlijke en zo te horen de juiste wat zal het raar voelen zo zonder je knapperd ik heb hem een aantal jaar terug in het echt gezien met het weekend bij gertje toen was het nog een puppie nu is hij uitgegroeid tot een stoere vent
Midgie heel veel plezier met deze knappe verschijning
Knappe knappe Tom! Als jonkie stond hij nog bij ons in het wei'tje, en het was zeker een heel apart paard! Je zag gewoon dat hij uitblonk in "iets", en nu lees je gewoon dat hij al 2x Z1 gelopen heeft! Fantastisch, ik hoop dat het hem nog lang goed gaat...
Wauw mn mond viel open toen ik het verschil zag van dfe 1e en 2e foto! wat is die veranderd zeg, in 1 woord prachtig fijn dat die knapperd een goed nieuw huisje heeft!