Gefeliciteerd met jullie winstpunten!! Ben erg benieuwd naar een filmpje de volgende keer

Je hebt er een nieuwe fan bij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linnebill schreef:Daan, wat ben ik toch TROTS op jou en je super Bon!
Wat was het een MEGA gevoel toen jij daar stond met die twee oranje lintjes Heb nog die smile op mn hoofd ervan. En de meiden die alles maar van pappie en mammie krijgen gingen weg met een klein winstpuntje. Echt waar Daan jullie zijn echt een team, waar menig paardeneigenaar van kan dromen!! Het is een feest om naar jullie te kijken en net wat de jury zei; "Laat ze maar komen!!!!!"
Je pony is gewoon écht een dressuurpaard in het klein, en dat heb je helemaal zelf gemaakt! Ik weet zeker dat jullie die punt in het M1 gaan halen!
Toppers!
miisshOrse schreef:linnebill schreef:Daan, wat ben ik toch TROTS op jou en je super Bon!
Wat was het een MEGA gevoel toen jij daar stond met die twee oranje lintjes Heb nog die smile op mn hoofd ervan. En de meiden die alles maar van pappie en mammie krijgen gingen weg met een klein winstpuntje. Echt waar Daan jullie zijn echt een team, waar menig paardeneigenaar van kan dromen!! Het is een feest om naar jullie te kijken en net wat de jury zei; "Laat ze maar komen!!!!!"
Je pony is gewoon écht een dressuurpaard in het klein, en dat heb je helemaal zelf gemaakt! Ik weet zeker dat jullie die punt in het M1 gaan halen!
Toppers!
Super prestatie. Vind het super knap als zulke combinaties toch goed mee doen.
Deze reactie vind ik alleen nogal storend. Waarom zijn de mensen die met een warmbloed rijden direct verwende meiden die alles van hun ouders krijgen?