Jammer, kan het filmpje nu niet zien.. Maar de foto's... ze zijn prachtig!! Heel mooi stel zo samen, de outfit en uitstraling van het meisje op de foto's.. Echt mooi !!
Ooh zoveel leuke reacties! Dank jullie wel allemaal !
dyoka
Geplaatst: 16-04-13 19:14
Wauw mooi!
VivianHesen
Fotograaf
Geplaatst: 16-04-13 19:52
Mooie foto´s!
Ik vraag me alleen af, waarom je er voor hebt gekozen om schoenen aan te doen op het paard. Juist vanwege het natuurlijke en het intieme contact met het paard, zou ik die keuze misschien niet gemaakt hebben.
Heej vivianHesen, wel ik heb daar ook over getwijfeld , maar eigenlijk heb ik er maar 5 a 10 minuten opgezeten en het domein daar is vrij drasserig dus zouden men voeten volledig zwart zien op de foto. Maar snap het wel zeker dat je het je afvraagt !
Wouw zeg , de reacties blijven maar komen! & Jaaa dan nog even over die schoenen , dan ook nog even bedenken dat het 8 graden toen was haha
blensink
Geplaatst: 16-04-13 20:11
Hahaha als je zo´n topic opent met fantastisch mooie foto´s ( van een mooi paard en schitterend mooie vrouw) en ook nog eens een geweldigs filmpjes dan kun je veel reacties verwachten natuurlijk. Ah die hond op het einde ook, blijf het geweldig vinden Ik ben echt een fan van jullie En kan niet wachten op het volgende topic!
_Lizanne
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 20:18
blensink , wouw dat is zo'n leuke reactie ! Er verschijnt bij ons beide natuurlijk een grote lach op ons gezicht! Heel erg bedankt!