45,7 km per uur!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:23

Wauw ziet er heerlijk uit!
Jullie gaan echt hard zeg!

_Michelle__

Re: 45,7 km per uur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:26

Cool zeg!
Mijn vorige pony was ook zo'n race monster in de bossen, ging er ook echt een wedstrijdje van maken.
Echt een heerlijk gevoel!

De luilak die ik nu heb zal waarschijnlijk net 30 km p/u aantikken :')

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:35

Och dit mis ik wel hoor! Voorheen hadden wij ook zo'n lekker lang pad en vriendin had een ex-racepaard nou dat ging hard hoor pff! Maar wel een heeeerlijk gevoel. Spijtig genoeg hebben wij de snelheid nooit kunnen meten..

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:36

Snadrem schreef:
Charlot_te schreef:
Toffe filmpjes! Heb na aanleiding van dit topic zelf ook een rollei action 100 aangeschaft. Maar ben nog even aan het stoeien met de grootte van de geheugenkaart. Heeft een 16 GB nog ruimte over na een rit van drie uur of zit hij dan aan z'n max? Las op een andere site dat de bestanden die de camera wegzet vrij groot zijn.

Hee, wat leuk!! Als je nog tips zoekt om hem vast te maken op je cap, ik heb dat ergens in dit topic gezet geloof ik. Het is even stoeien, maar de resultaten zijn superleuk!

Ik heb even gekeken en de bestandsgrootte van de opgeslagen filmpjes zit zo rond de 2,5GB. Je zou dan rond de 6,4 filmpjes kwijt kunnen op een 16GB kaartje, dat is dan (6 x 20 minuten) 120 minuten (2 uur) wat je opneemt.

Ik heb hier tot op heden meer dan genoeg aan. Ik heb nog maar één keer gehad dat het kaartje tijdens de rit vol zat. Ik zet nu de camera vaak ook pas aan als ik klaar ben met instappen bijvoorbeeld. En ik zet hem uit bij stukjes bos die ik al tig keer op film heb :')

Voor het opnemen trouwens: ik doe het waterafsluitende kapje er alleen maar op als het regent, de microfoon zit namelijk achter dat kapje en het is wel leuk om bij droog weer gewoon de hoeven te kunnen horen :) Ik ben benieuwd naar je filmpjes, ik ga even volgen! :D

Dank je wel! Ik denk dat ik dan voor een 16GB ga. Een buitenrit van twee uur is bij ons op stal wel echt de max. Ga binnenkort met mijn paard wel een paar dagen naar de Veluwe maar kan ivm de grote prijsverschillen van de kaartjes net zo goed een laptop meenemen en dit elke avond daarop plaatsen. Ik denk niet dat we ritten veel langer dan twee uur gaan maken.

Had de foto's van je bevestigingsmethode gezien ja. Ik heb dezelfde cap en kan mooi voortborduren op jou tips. Heb uit het bijgeleverde bevestigingsmateriaal nog geen betere methode kunnen bedenken dus ga waarschijnlijk ook ducktapen.

Goede tip van het kapje. Die ga ik zeker gebruiken!

Nu ik weet welke geheugenkaart ik wil, ga ik die bestellen. Volgende stap is mijn cam op de juiste plek van mijn cap te bevestigen. Heb filmpjes waarin je de oortjes ziet vergeleken met filmpjes waarin je ze niet zie en vind die met oortjes veeeeel leuker. Hoop dat het niet al te veel gedoe is.

Ben helemaal niet handig met dit soort dingetjes dus het is voor mij best een projectje. :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 23:47

Haha ja dat snap ik ;) ik zal je morgen wel even een pbtje sturen met bevestigings tips!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:50

GoPro is echt superfijn, minder fijne prijs maar als je het ook voor andere dingen gebruikt meer als top.
Handig bevestigen, oersterk en allerlei dingen voor te krijgen.

GPS klopt echt regelmatig niet hoor zo.
Ik heb wel een snelheden met vliegen gehad van 80 km/h, nou zo hard ga ik echt niet.. :+

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 10:28

Gaaf zeg :D

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:58

Wat een gaaf filmpje!! +:)+