Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Charlot_te schreef:Toffe filmpjes! Heb na aanleiding van dit topic zelf ook een rollei action 100 aangeschaft. Maar ben nog even aan het stoeien met de grootte van de geheugenkaart. Heeft een 16 GB nog ruimte over na een rit van drie uur of zit hij dan aan z'n max? Las op een andere site dat de bestanden die de camera wegzet vrij groot zijn.
Hee, wat leuk!! Als je nog tips zoekt om hem vast te maken op je cap, ik heb dat ergens in dit topic gezet geloof ik. Het is even stoeien, maar de resultaten zijn superleuk!
Ik heb even gekeken en de bestandsgrootte van de opgeslagen filmpjes zit zo rond de 2,5GB. Je zou dan rond de 6,4 filmpjes kwijt kunnen op een 16GB kaartje, dat is dan (6 x 20 minuten) 120 minuten (2 uur) wat je opneemt.
Ik heb hier tot op heden meer dan genoeg aan. Ik heb nog maar één keer gehad dat het kaartje tijdens de rit vol zat. Ik zet nu de camera vaak ook pas aan als ik klaar ben met instappen bijvoorbeeld. En ik zet hem uit bij stukjes bos die ik al tig keer op film heb![]()
Voor het opnemen trouwens: ik doe het waterafsluitende kapje er alleen maar op als het regent, de microfoon zit namelijk achter dat kapje en het is wel leuk om bij droog weer gewoon de hoeven te kunnen horenIk ben benieuwd naar je filmpjes, ik ga even volgen!