Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haike schreef:Wat een heerlijk dier, en wat zit jij er ontzettend netjes op lijkt het op de foto's!
En de discussie is weer typisch bokt, altijd iets aan te merken, en bij enkelen proef ik zelfs jaloezie, want blijkbaar is het 'oneerlijk' als zn jong dier het al zo goed doet. Zie het maar als een compliment, fijn bewerkbaar paard en fijne amazone, samen hebben jullie een goede band waardoor jullie zo fijn rond kunnen rijden.
daphneM schreef:magootie schreef:Ze is nu 1.62 en gaat als het goed is nog wat groeienHoop op 1.65/1.67m
Denk niet dat ze zo groot word als er nu al op gereden word!..
Bij ons groeien ze vaak na hun 3de max 3 cm..Maar dat zijn friezen weet niet hoe dat gaat bij andere
Suzanne F. schreef:Leuk dat ze het zo goed doet! Ze lijkt inderdaad superbraaf!
Heb je al spijt dat je foto's op bokt hebt gezet?![]()
Ik doe het niet eens meer, altijd zoveel gezeur. Als hij met zijn hoofd hoog loopt dan moet hij ronder want zo zet hij zijn rug vast en als hij rond loopt dan is dat vast afgedwongen met bijzetten met longeren en dan wordt hij vast overbelast.
Veel plezier met haar!
Nanke schreef:Heel mooi paard! En het rijden ziet er vriendelijk uit. Idd jammer dat je je zo moet verantwoorden.
Ik vroeg me nog af hoe je haar manen zo netjes krijgt, ziet er heel mooi verzorgd uit!
moniek21 schreef:Eerst wil ik zeggen wouw wat doen jullie het goed![]()
Als 2e wil ik reageren op de negatieve berichten over het longeren...
Ik weet niet beter of (bijna) elk jong dier wordt voor het hele zadelmak maak gebeuren gelongeerd met touwtjes slof bijzet of wat dan ook...niet meer dan normaal denk ik, ik ken zelfs mensen die al met dubbele longe longeren voor ze erop gaan...
Wat denk je van die jonge hengsten die voor de HK aangeboden worden ...die zijn dan 2,5 nou die worden maanden daarvoor al gelongeerd MET toebehoren om alvast wat spieren te trainen...
Jij bent lekker bezig hoor met knappe Cookie... Vooral lekker doorgaan het is vaak een hoop jaloezie
Ik heb zelf een veulen van 10 mnd van Dreamboy x Michelangelo en als hij eraan toe is ga ik hem ook longeren MET touwtjes