Over het punten topic van koudbloedwedstrijden was ik al gestruikeld, ga er dus hier niet verder op in.
Je hebt gave tinker onder je achterste, maar hij doet het nog mooier als je hem van voren iets meer lucht geeft, dus neusje eruit rijden. Nu kruipt hij nogal achter de loodlijn, zo zonde! Kan je op elk onderdeel een punt kosten. Je kan op die hoogte qua hals houding best neusje er iets meer uit rijden en wauw! Dan heb je echt leuke tink onder je achterste. Nu ben je zelf af en toe te veel aan het terug werken met je handen.
Gefeliciteerd met je geslaagde wedstrijd debuut!
_nvds
Geplaatst: 24-03-13 22:39
Jammer dat er altijd mensen weer zo moeten reageren. Dat is nou zo vervelend aan bokt. Je moet altijd uitkijken met wat je schrijft , want hoow maar als mensen eerst naar hun zelf kijken.
Wat een prachtig beestje! Ziet er gewoon netjes uit hoor
Ik zie allemaal pagina's met discussies? Ga ik niet eens lezen. Wilde je gewoon laten weten dat ik het een prachttinker vind Die sokken ook zo wit, wauw! Is vast veel werk geweest om 'm zo schoon te krijgen Mooie combinatie jullie
De discussie over het jureren van koudbloeden mogen jullie hier voort zetten [WD-V] Jurering Koudbloedenwedstrijden. Vanaf nu wil ik dit topic geen discussie meer zien.
cursebreaker
Geplaatst: 27-03-13 15:38
Daan, het ziet er super uit!! Nette punten De bedoeling om met Keltic verder te gaan met wedstrijden? En Keltic blijft prachtig he! Nouja Devin net zo goed ook hihi Benieuwd wanneer we een wedstrijd topic van Devin gaan krijgen?? Die discussies heb ik ook overheen gelezen, is weer zo typisch bokt pff.. Kunt tegenwoordig niks meer posten waar je trots op bent of het wordt omlaag gehaald omdat iedereen toch weer zijn/haar eigen mening wil opdringen. Maar goed, daar moet je gewoon overheen lezen. Keltic en Devin zijn zo goed vooruit gegaan, hartstikke super dat je dit kunt doen
BOKTMANDYY
Geplaatst: 27-03-13 17:53
ooh, wat leuk bij Meulendijks, wat een prachtig dier heb je zeg, hij loopt echt heel ontspannen wat nog mooiere plaatjes oplevert, ziet er netjes uit hoor !
wauw! wat een prachtige tinker. En mooi gereden. Vind je soms nogal een beetje hard met je handen, zie je bitje er soms iets te ver uit hangen. Maar toch proficiat met je prestatie!