Heel veel sterkte! In onze ogen is ze der niet meer, Maar in ons hart en in onze gedachten leeft ze verder Je hebt alles gedaan wat je kon! En daar moet je trots op zijn
Oh, deze update had ik zoo niet verwacht, bah, wat vreselijk.... Ze was echt een enorme vechter en jullie hebben voor haar gedaan wat je kon doen, vreselijk dat het dan toch nog zo'n een afloop heeft moeten hebben...
Onwijs veel sterkte met het verlies, van je prachtige schimmelmeisje....
monica42
Geplaatst: 04-03-13 20:24
Britt_Mara schreef:
Jezus wat heftig! Enorm veel sterkte! Ruby is een échte vechter! Ik duim voor jullie
FlameHorse
Geplaatst: 04-03-13 20:26
sterkte ik hoopte nog zo dat ze het zal redden. Het is een goede keuze geweest om haar niet verder te laten leiden.
Legoblokje
Geplaatst: 04-03-13 20:36
mooi geschreven! & heel veel sterkte! Je hebt je best gedaan !!!
Jeetje dit meen je niet.. Wou ik net nog zeggen dat jullie beide zo sterk zijn en hoop dat ze het red, maar nu lees ik je laatste post, het zal toch niet waar zijn, maar helaas.. Ontzettend veel sterkte, maar je hebt alles gedaan wat je voor haar hebt kunnen doen!
Resfeber
Geplaatst: 04-03-13 20:49
Wat een klap opeens! "Huil niet omdat het voorbij is, lach omdat het zo mooi was.."
Ontzettend veel sterkte!
Seasons
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-13 20:59
TinekeHorses schreef:
Wat een klap opeens! "Huil niet omdat het voorbij is, lach omdat het zo mooi was.."
Jeetje, ik lees net de OP en nu lees ik dat het toch voorbij is.. Ontzettend veel sterkte met het verlies Je hebt in mijn ogen alles gedaan wat je kon doen voor haar..
Wilde toch ook nog wel even zeggen dat ik het wel heel interessant vind om te lezen, ook met die foto's erbij.
Creamy
Geplaatst: 04-03-13 21:22
heel veel sterkte ,je hebt er alles aan gedaan om haar beter te krijgen.
ashley1
Geplaatst: 04-03-13 21:31
Och jee toch, ik las net de openingspost en je topic en dacht, wàt een mooie merrie zoals ze daar staat op het strand, wat een mooi paard. En wat fijn dat er iemand is gevonden die hopelijk een behandeling heeft die aanslaat... en met dat ik verder lees kom ik eens je andere berichten tegen Wat een ontzettend verdrietig einde
Heel veel sterkte met dit -toch nog- onverwachte verlies, en wat oneerlijk dat ze toch geen behandeling meer heeft kunnen hebben.
Wat verschrikkelijk.... Heel veel sterkte. Jullie hebben alles gedaan om haar te redden en ze heeft er zelf voor gevochten. Oneerlijk dat het zo verdrietig moet eindigen.
De strandfoto is prachtig. Probeer te denken aan alle mooie momenten en geniet extra van haar mooie zoon.
xAnthea
Geplaatst: 04-03-13 22:03
Ik las het al op Facebook... Vreselijk Pip! Dit wens je niemand toe! Ik heb elke dag geduimd en gehoopt dat het helemaal terug goed ging komen met je prachtige paard, maar helaas Heel veel sterkte de komende tijd
He bah, heb je vorige topic gevolgd en was zo benieuwd en hoopvol voor je toen dit topic begon. Heel veel sterkte met het verlies van je bloedmooie dame ! Het is goed zo, je hebt gedaan wat je kon en ze heeft geen pijn meer.