Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Het zal dan aan mijn persoonlijke mening liggen, of ik ben natuurlijk anders gewend.Ik vind de paarden redelijk 'wild' uitzien,
De loopstallen vind ik een prettig idee, maar naar mijn mening staan ze met wat veel. Maar ook daarbij ben ik weer loopstallen gewend waarbij hoogstens 5 à 6 paarden in vertoefde.
@hannahaapje, dan heb je de mijne nog niet gezien als ze uit de weide komen.Ik weet gewoon niet wat het is, maar voor mijn idee (nogmaals MIJN idee) vind ik ze er wat 'wild' uitzien.
Anne_26 schreef:Het ziet er inderdaad gezellig en paardvriendelijk uit zo
Leuk dat je over elk paardje wat weet te vertellen!
Calippo'heb ik niks mee' vind ik zo schattig
catzkillz schreef:Dat kaartjes-systeem vind ik ook wel goed gevonden! Hoewel het soms ook tegendraads kan werken. Als ik bijvoorbeeld weet dat een paard durft happen als je hem gaat halen, benader ik hem helemaal anders dan wanneer ik het niet weet (en meestal dan zelf veel relaxter en zelfzekerder ben omdat ik het juist niet weet).. Maar da's dan ook omdat ik zo'n angsthaas durf zijn
Laatste foto van Sprinter vind ik geweldig haha!
hannahaapje schreef:catzkillz schreef:Dat kaartjes-systeem vind ik ook wel goed gevonden! Hoewel het soms ook tegendraads kan werken. Als ik bijvoorbeeld weet dat een paard durft happen als je hem gaat halen, benader ik hem helemaal anders dan wanneer ik het niet weet (en meestal dan zelf veel relaxter en zelfzekerder ben omdat ik het juist niet weet).. Maar da's dan ook omdat ik zo'n angsthaas durf zijn
Laatste foto van Sprinter vind ik geweldig haha!
Oh, meestal staan er dingen als: ''pony staat al lang op de manege, rijd mee met beginnende ruiters, is heel voorzichtig met je, blabla.''
En als die schopt met bijvoorbeeld hoevenkrabben/opzadelen, staat er dat je dit niet mag doen of met behulp van een medewerker moet doen. Dus dan heb je niets te vrezen.