GelbrichDDH schreef:Ik ga ook opgeven denk ik, 23 maart in Koudum in het L.
Volgens mij is 23 maart niet in Koudum maar in Harich
Of wordt ik nou zo kippig, hihi?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tummielover schreef:Ik doe ook mee met mijn 4jarige in de L, en rij mee in staphorst.
Ik vind het alleen een beetje 'raar', in maart is die ''selectie'' en dan rij ik dus nog met mijn paard L2,
in april mag ik M starten en ben dus ook van plan om in het buiten seizoen M te starten.
Als ik door mag naar de volgende ronde, dan heb ik me geselecteerd in de L maar stel nou dat ik een ronde verder kom en ik moet een proef gaan rijden en op dat moment rij ik M1 dan moet ik ook verder voor de finales in de M..
Haha snappen jullie het verhaal nog ? maar dat vind ik wel een beetje apart namelijk.
ik heb er trouwens wel zin in, we gaan gewoon zien hoe ver we komen!
.
Heb eindelijk foto's (oke,, ik rij er pas 3/4 maanden:P)
LoveTessa schreef:tummielover schreef:Ik doe ook mee met mijn 4jarige in de L, en rij mee in staphorst.
Ik vind het alleen een beetje 'raar', in maart is die ''selectie'' en dan rij ik dus nog met mijn paard L2,
in april mag ik M starten en ben dus ook van plan om in het buiten seizoen M te starten.
Als ik door mag naar de volgende ronde, dan heb ik me geselecteerd in de L maar stel nou dat ik een ronde verder kom en ik moet een proef gaan rijden en op dat moment rij ik M1 dan moet ik ook verder voor de finales in de M..
Haha snappen jullie het verhaal nog ? maar dat vind ik wel een beetje apart namelijk.
ik heb er trouwens wel zin in, we gaan gewoon zien hoe ver we komen!
Voor de selectie hoef je niet persé het niveau te doen wat je op dat moment rijdt.
Als je toch al weet dat je een maand verder M gaat starten, kan je net zo goed de selectie in het M doen.
Maar ik vind het logisch dat je de finale in de klasse doet waarin je start, anders kan je gewoon met je Z paard in de L starten om te winnen (bij wijze van).
Al prikken ze daar wel door heen denk ik, maar even twee extremen.
zien wel waar t schip strand! connepon85 schreef:Ik zou me daar geen zorgen over maken. Gewoon L starten en als je door bent in oktober in de klasse M starten. Ik denk dat dat best veel gaat gebeuren want er zit een halfjaar tussen en dat is best lang.
We zien wel hoe het gaat lopen en eerst maar eens zien dat ik door mag haha, ben eerder benieuwd wat ze van mij en me paard als combinatie vinden
connepon85 schreef:Ik zou me daar geen zorgen over maken. Gewoon L starten en als je door bent in oktober in de klasse M starten. Ik denk dat dat best veel gaat gebeuren want er zit een halfjaar tussen en dat is best lang.
We zien wel hoe het gaat lopen en eerst maar eens zien dat ik door mag haha, ben eerder benieuwd wat ze van mij en me paard als combinatie vinden

(weet niet of dat is toegestaan?)
Zal straks eens kijken hoe het er in Harich voor staat.