Michellkuh schreef:Verschillende scholen hadden sneeuwvrij gegeven.. In noord-Limburg.
Dan hadden ze toch eerst naar school moeten gaan, of geeft de school het sneeuwvrij dmv een sms ??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Judith_ schreef:Hier ging de volwassenversie een joinup doen met mijn paard. De littekens staan nog op zijn been waarmee hij het draad door is gegaan. Tevens wou zij tijd op eisen voor mijn paard en op die dagen mocht ik niet meer op stal komen. Te gek voor woorden dat mensen zoiets verzinnen.
Schoolvrij gebeurd tegenwoordig inderdaad via sms, telefoon, internet, teletekst ect.
Judith_ schreef:Hier ging de volwassenversie een joinup doen met mijn paard. De littekens staan nog op zijn been waarmee hij het draad door is gegaan. Tevens wou zij tijd op eisen voor mijn paard en op die dagen mocht ik niet meer op stal komen. Te gek voor woorden dat mensen zoiets verzinnen.
Schoolvrij gebeurd tegenwoordig inderdaad via sms, telefoon, internet, teletekst ect.
Ariebren schreef:Michellkuh schreef:Verschillende scholen hadden sneeuwvrij gegeven.. In noord-Limburg.
Dan hadden ze toch eerst naar school moeten gaan, of geeft de school het sneeuwvrij dmv een sms ??
Frederique22 schreef:Judith_ schreef:Hier ging de volwassenversie een joinup doen met mijn paard. De littekens staan nog op zijn been waarmee hij het draad door is gegaan. Tevens wou zij tijd op eisen voor mijn paard en op die dagen mocht ik niet meer op stal komen. Te gek voor woorden dat mensen zoiets verzinnen.
Ze eiste dat jij niet bij je eigen paard mocht zijn? O mijn god, hoe gestoord was dat mens
Ariebren schreef:Michellkuh schreef:Verschillende scholen hadden sneeuwvrij gegeven.. In noord-Limburg.
eclair98 schreef:misschien moet je haar aanspreken en uitleggen dat het haar verantwoordelijkheid is als er iets mis gaat of dergelijke?
Hier is geen kwestie van laten winnen, hier kun je alleen maar verliezen. Ik ga er van uit dat de pony er is om van te genieten en te ontspannen en op deze manier, door dit soort @@%$@#% wordt dat onmogelijk gemaakt. Zelfs thuis kun je dan nog niet eens meer ontspannen met het idee dat dat kind met haar tengels aan je pony zit.Citaat:Jammer dat je ze nu toch 'laat winnen' en je weg gaat op een stal waar je het wel naar je zin had. Ook erg slap van de stalhouder. Wat dat betreft misschien wel goed om naar een stal te gaan met een betere stalleiding.