Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is nu 4, dan bijna 5
.
.
. Moesten we losrijden in een bakkiie van 15x35, met stuk of 20 incl. kleine pony's met kleine kindjes, paardje kijkt niet op of om, boeit hem echt helemaal niks
vorig jaar was de mijne nog super kijkerig schrok overal van en ging er dan bokkend vandoor
. Heb dr heel veel meegenomen op buitenritten etc. En nu is ze gigantisch braaf kijkt helemaal nergens meer van op en je kan alles met dr doen!

absque_dubio schreef:Die van mij is echt totaal niet kijkerig. Gaat mee op buitenrit door het bos (waar veel springende kinderen en fietsers komen), door de woonwijk, noem maar op. Rijden regelmatig alleen (in de bak of buiten) maar ook met meerdere. Heb paard pas anderhalve maand, maar ook de eerste keren met andere in de bak en buiten was er niets van te merken. Heerlijk is dat!![]()
Ik heb nog niet op google gekeken hoor, maar waar kan je vinden waar er wedstrijden zijn waar je ook zonder startkaart welkom bent? Lijkt mij leuk om eens te oefenen.
tita schreef:manegepaarden en eerlijk is eerlijk daar kan je met een jonkie niet tegen op. Die paarden lopen braaf hun proefje zij weten het gewoon al.
. Werd wel mooi reserve kring kampioen op zijn aller eerste wedstrijd.
Ernie061111 schreef:Als je het goed vindt pik ik me ff je doel hihi. Als ie braaf is met losrijden ben ik tevreden en de rest is allemaal meegenomen.
Er is maar 1 ding wat ik wil en dat is dat we het allebei leuk vinden en er moet niks.

Ernie061111 schreef:Als je het goed vindt pik ik me ff je doel hihi. Als ie braaf is met losrijden ben ik tevreden en de rest is allemaal meegenomen.
Er is maar 1 ding wat ik wil en dat is dat we het allebei leuk vinden en er moet niks.