Ha leuk dit.Zat eerst in een ander topic over hetzelfde onderwerp maar die is gesloten. Onze dochter doet ook mee. Hier ook nog geen brief ontvangen. Ze rijdt trouwens Z2.
Dit jaar nog bij de pony`s. Wanneer de pony`s niet worden verkocht neemt ze ze mee naar de paarden per 1 jan.
Noon
Geplaatst: 07-12-12 12:55
Ik durfde mezelf niet op te geven haha! Dus heb een vriend gezegd dat hij mee moet doen hihi. Dus samen met nog een vriendinnetje gaan we lekker richting Drachten Mooi dagje uit en hopelijk een mooie ervaring rijker!
moelly, ja er staat informatie op www.bittrainingsdagen.nl. Je kunt er ook heen om te kijken, het is tijdens ICNN Drachten en dan kun je gewoon een toegangskaartje kopen.
Noon
Geplaatst: 09-12-12 16:25
Als iemand zich opggegeven heeft krijg je daar dan 2 toegangskaarten bij? Zoiets hoorde ik, maar heb geen idee. Lees er vast overheen op de site Weet iemand hoeveel een toegangskaartje trouwens kost?
In het bit staat; 2 januari 2013 : 09.00-16.00 talententen scouten (24 deelnemers per uur) 16.00 halve finale met 24 deelnemers 17.00 bekendmaking 8 finalisten
Dus 7 uur 24 deelnemers scouten = 168 deelnemers. Maar er zal vast wel een pauze zijn ook voor Adelinde dus ik zou uit gaan van een kleine 150 combinaties? Behoorlijk wat!
Hopelijk krijgen we snel meer informatie over de tijden etc! Heb er zin in!!!
ja weet iemand hoe het zit, wij komen met 5 mensen waarvan er 2 meedoen...kunnen de andere mensen zo naar binnen of moeten die een kaartje kopen? vind namelijk voor die 2x 60,- dat er best 3 mensen mee mogen
Dacht nou leuk idee ik doe mee! Maar pfff 60,- voor in totaal 8 combi's en een kwartiertje? Voor als je een beetje geluk heb 2 minuutjs aandacht? Helaas, voor mij echt absoluut te gek. Als het nou in een clinic vorm was had ik het nog wel kunnen overzien
aluttmer
Geplaatst: 11-12-12 18:35
Mijn dochter (14 jr) mag meedoen met haar pony, vandaag de brief (rekening) ontvangen!! Nog meer ponyruiters??