En dit is dus houden van!!! je hebt de enige juiste keuze gemaakt, je bent volstrekt eerlijk geweest naar je mannetje en hebt de moeilijke maar dappere beslissing genomen om hem te laten vertrekken. Meid je bent een KANJER.
ik krijg er echt tranen van in mn ogen, wat een prachtbeest ! ik vind het heel erg knap dat je voor luca hebt gekozen, en het beste met hem voor hebt ! echt respect ! fijn dat hij goed terecht is gekomen en dat je hem vaak mag opzoeken (:
MissDream
Geplaatst: 27-11-12 20:09
Ik ga met de rest mee, moedig dat je zo een beslissing kan nemen voor je pony, respect. Kan me heel goed voorstellen dat het je heel zwaar valt allemaal, en dan ook nog met je stiefvader erbij, maar ze zeggen altijd: na regen komt zonneschijn
Escada
Geplaatst: 27-11-12 20:18
Wat een mooi verhaal. Kippenvel gewoon. Ook ik ben verliefd op dat koppie van Luca, snap best dat het je veel verdriet doet Sterkte de komende tijd met je thuissituatie
Sabini
Geplaatst: 27-11-12 20:18
Pfoei ik heb het moeilijk zeg tijdens het lezen van je topic. Kan me zo in jou verplaatsen.. pff Wat een respect heb ik daardoor ook voor jou! Je hebt inderdaad niet voor jezelf gekozen, maar voor Luca S. Dit maakt jou het beste baasje ooit!!
Heel veel sterkte voor je stiefvader En ik hoop dat jij ooit nog weer mag genieten van zo'n geweldig mooi een goed maatje als Luca S!
Joey
Geplaatst: 27-11-12 20:19
Jemig wat een onwijs heftig verhaal.. Het is wel een knap paard zeg en volgensmij heeftie een onwijs goed leven bij jou gehad. Respect, knap dat je deze keus kon maken..
Jacobeho
Geplaatst: 27-11-12 20:32
Wauw, wat een ontzettend leuke pony! Mooie foto's ook. Ik heb echt respect voor de moeilijke keuze die je hebt gemaakt.
Die Luca! Ook ik zal hem niet snel vergeten! Heerlijke aanwezige pony met zijn pretoogjes. Het was erg leuk om hem in training te hebben. Sterkte Nicole xx
wat een mooi verhaal. ik denk dat je het allerbeste baasje van de wereld bent. dat je zo een keuze maakt zonder na te denken over hoe je je er zelf bij zal gaan voelen en dan toch het beste voor je dier doen! super je krijgt van mij een dikke 12!
ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van de verkoop.
Bente_11
Geplaatst: 27-11-12 20:51
wauw wat een prachtig paard! en wat een prachtig topic heb je over hem geschreven! heel veel sterkte!
Chantal1609
Geplaatst: 27-11-12 20:52
Wat een prachtig mooi paardje zeg! Net een sprookjes paard, gewoon helemaal perfect De manier waarop je het schrijft komt zo persoonlijk en liefdevol over Het raakt me echt, ik moest ook even een traantje laten. Heel erg veel sterkte hiermee, ook met je stiefvader.
Pff Heel jou verhaal gelezen Jeetje wat ben jij Dapper! jij houd echt van dat paard houden van is ook laten gaan hoeveel pijn het jou ook doet jij gund jou paard het beste en kiest voor hem en niet voor je zelf RESPECT voor jou ! Rustig aan ..heel veel sterkte
Pracht paard en jij bent een pracht mens, door te zien, dat het verstandiger is hem te verkopen voordat jij en hij in de problemen zitten. Hoe moeilijk ook die keuze, je hebt hem wel durven maken. En zo te lezen heeft hij leuke nieuwe baasjes getroffen.
Rijsa
Geplaatst: 27-11-12 21:15
Wat is het toch een prachtige pony!
Super dat je aan Luca hebt gedacht, moet echt heel moeilijk zijn geweest! Respect!
Anoniem
Geplaatst: 27-11-12 21:17
Ik heb zitten lezen met tranen in mijn ogen, wat een geweldig dier is dit zeg. Ik vind het ongelofelijk knap van je dat je deze keuze hebt kunnen maken, wat ben jij sterk. Dat bewijst ook hoeveel je van Luca houd, en ik weet ook zeker dat hij heel erg veel van jou houd. Ga vaak bij hem langs, vooral als je hoort dat het goed met hem gaat. Het doet goed om je beste maatje te zien als hij het fijn heeft. Heel veel sterkte, ik had dit zelf niet gekund. Nogmaals, wat een prachtig dier.
knap dat je de bes;issing hebt genomen hoor en een prachtig verhaal. Fijn dat je ook een top huisje voor hem weer hebt gevonden
mustilove
Geplaatst: 27-11-12 21:51
Ik heb heel het verhaal gelezen het duurde lang maar het is de moeite waard! Ik begon zelf al in tranen uit te breken ten eerste wat een pracht paardje En weet dat hij altijd van je houdt waar hij ook is
welmoed__
Geplaatst: 27-11-12 22:09
Meid, je bent dapper en je hebt een goede keuze gemaakt! Heb respect voor je!