Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SRY schreef:@ SteffiY ik wordt ook over een maand 22 jaar
Als ik wordt ingeloot kom ik ook met een pony. Denk niet dat ik het paard van mijn moeder meekrijg en zou ik niet eens willen. Hoop dat ik dan ook niet in een groepje met 13 jarige kom.

MelanieB schreef:Nu alweer een topic?
Ik zit te twijfelen, of ik naar ohz instructieweek ga of mennen...
Dit jaar mennen gedaan voor het eerst, onwijs leuk. Maar wil eigs ook graag SGW of allround week doen met ponylief.
Zit te twijfelen, onder 20jr of gewoon. (januari 19) Mennen was alle leeftijden door elkaar, ik met 18 was een vd de jongste volgens mij. Maar onwijs leuk.
Maar zit niet te wachten om idd met 13/14 jarigen in een groep te zitten.
SteffiiY schreef:Dan hoor je gewoon in een paardenweek thuis. Als je boven de 18 bent kun je volgens mij niet meer voor de ponyweek inschrijven.SRY schreef:@ SteffiY ik wordt ook over een maand 22 jaar
Als ik wordt ingeloot kom ik ook met een pony. Denk niet dat ik het paard van mijn moeder meekrijg en zou ik niet eens willen. Hoop dat ik dan ook niet in een groepje met 13 jarige kom.
O dat is fijn
Ja officieel is mijn schimmeltje ook een pony(1.55) alleen heb ik wel een paarden startkaart ivm me leeftijd.
Ik zit ook niet te wachten op een groep met 13 jarige.
xSteffie schreef:MelanieB schreef:Nu alweer een topic?
Ik zit te twijfelen, of ik naar ohz instructieweek ga of mennen...
Dit jaar mennen gedaan voor het eerst, onwijs leuk. Maar wil eigs ook graag SGW of allround week doen met ponylief.
Zit te twijfelen, onder 20jr of gewoon. (januari 19) Mennen was alle leeftijden door elkaar, ik met 18 was een vd de jongste volgens mij. Maar onwijs leuk.
Maar zit niet te wachten om idd met 13/14 jarigen in een groep te zitten.
Als jij niet gaat met Bon wil ik wel een weekje hoor Mel.![]()