Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sorry,bedoelde natuurlijk slagschip,niet zo'n handig foutje in dit geval.
Dat is toch amper meer werk dat 1 Trekpaard, om te verzorgen...
Marin_ka3 schreef:Een indrukwekkende verschijning die op indrukwekkende wijze kenbaar maakt dat ze een speciale band heeft met een van jouw paarden. Althans, dat zij het gezelschap van een van jouw paarden verkiest boven een verblijf alleen in de wei.
Je gaf dit zelf ook al aan! Is het niet mogelijk dat je jouw anderhalf jarige bij deze intelligente lieverd in de wei zet??!! Geen extra onkosten, de reuzin blij, misschien ook wel jouw anderhalf jarige blij, de oude heer blij (de wens van zijn lieveling wordt vervuld) en de oude heer heeft er een extra 'frisse' wind bij,...jij! Die een oogje in het zeil kan houden......
tapir schreef:Marin_ka3 schreef:Een indrukwekkende verschijning die op indrukwekkende wijze kenbaar maakt dat ze een speciale band heeft met een van jouw paarden. Althans, dat zij het gezelschap van een van jouw paarden verkiest boven een verblijf alleen in de wei.
Je gaf dit zelf ook al aan! Is het niet mogelijk dat je jouw anderhalf jarige bij deze intelligente lieverd in de wei zet??!! Geen extra onkosten, de reuzin blij, misschien ook wel jouw anderhalf jarige blij, de oude heer blij (de wens van zijn lieveling wordt vervuld) en de oude heer heeft er een extra 'frisse' wind bij,...jij! Die een oogje in het zeil kan houden......
Mijn anderhalf jarige is vorig jaar geadopteerd door mijn nu 29 jarige merrie. Ik kan het kleintje niet eens mee uit wandelen nemen want dan wordt mijn oudje gek. Die twee kunnen niet zonder elkaar dus dat ga ik mijn oude dame ook niet aandoen.
Ik ga hem deze week wel even bedanken voor de mooie orchidee en dan probeer ik het alleen staan wel bespreekbaar te maken maar ik hou mijn dieren liever gewoon liever in mijn eigen zorg en beheer.
top!
Ze is echt mooi.