Oproep: Belgisch paard aan komen lopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 18:30

wat een machtig mooi dier zeg.ik kan me voorstellen dat je raar stond te kijken dat deze dame bij je poort stond.wel superlief dat de eigenaar de moeite neemt je te bedanken met een bloementje!

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:43

Wow, dan sta je wel raar te kijken als er 's nachts zo'n mega paard voor je hek staat :wow:
Prachtig paard trouwens.
Eigenlijk sneu voor haar dat ze op zoek was naar soortgenoten, ik hoop voor haar dat het lukt om er een shet bij te krijgen!
Ze heeft in ieder geval wel een baas die veel om haar geeft, heel aardig van het bloemetje!

ElizeVdS

Re: Oproep: Belgisch paard aan komen lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:49

Het is ook wel een PAARD ja, prachtig beestje. En inderdaad erg leuk dat je een bloemetje kreeg!
Hopelijk dat ze niet nog een keer komt buurten!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:50

Wat een ontzettend mooie merrie zeg!!!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 01:28

Woww,en dat slachtschip stond bij jouw in de wei??? Daar word je toch bijna bang van,wat een tank van een paard zeg,schitterend!

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 01:44

Faruba schreef:
Woww,en dat slachtschip stond bij jouw in de wei??? Daar word je toch bijna bang van,wat een tank van een paard zeg,schitterend!

Slachtschip? Dat hoop ik toch niet voor de merrie :D

Fijn dat ze weer thuis is. Nu maar hopen dat ze een vriendje krijgt.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:03

:= Sorry,bedoelde natuurlijk slagschip,niet zo'n handig foutje in dit geval.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:18

Niet handig, maar wel grappig :))

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:36

Een indrukwekkende verschijning die op indrukwekkende wijze kenbaar maakt dat ze een speciale band heeft met een van jouw paarden. Althans, dat zij het gezelschap van een van jouw paarden verkiest boven een verblijf alleen in de wei.

Je gaf dit zelf ook al aan! Is het niet mogelijk dat je jouw anderhalf jarige bij deze intelligente lieverd in de wei zet??!! Geen extra onkosten, de reuzin blij, misschien ook wel jouw anderhalf jarige blij, de oude heer blij (de wens van zijn lieveling wordt vervuld) en de oude heer heeft er een extra 'frisse' wind bij,...jij! Die een oogje in het zeil kan houden......

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:10

Hihi, gisterenavond hier nog een reactie geplaatst en vanochtend kwam er bij onze stal ook een vreemde pony aanlopen, ik dacht meteen aan jouw verhaal TS. Gelukkig kwamen we er al snel achter dat de pony uit de wei van de boer in de buurt was ontsnapt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:34

Wat een joekel en lief dat je zo'n bedankje kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:40

Wat een leuk paard en ik hoop dat ze een maatje er bij krijgt, al is het maar een Shet. :) Dat is toch amper meer werk dat 1 Trekpaard, om te verzorgen...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:42

Gelukkig is ze weer herenigd met haar oude baasje :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 02:31

Marin_ka3 schreef:
Een indrukwekkende verschijning die op indrukwekkende wijze kenbaar maakt dat ze een speciale band heeft met een van jouw paarden. Althans, dat zij het gezelschap van een van jouw paarden verkiest boven een verblijf alleen in de wei.

Je gaf dit zelf ook al aan! Is het niet mogelijk dat je jouw anderhalf jarige bij deze intelligente lieverd in de wei zet??!! Geen extra onkosten, de reuzin blij, misschien ook wel jouw anderhalf jarige blij, de oude heer blij (de wens van zijn lieveling wordt vervuld) en de oude heer heeft er een extra 'frisse' wind bij,...jij! Die een oogje in het zeil kan houden......

Mijn anderhalf jarige is vorig jaar geadopteerd door mijn nu 29 jarige merrie. Ik kan het kleintje niet eens mee uit wandelen nemen want dan wordt mijn oudje gek. Die twee kunnen niet zonder elkaar dus dat ga ik mijn oude dame ook niet aandoen.

Ik ga hem deze week wel even bedanken voor de mooie orchidee en dan probeer ik het alleen staan wel bespreekbaar te maken maar ik hou mijn dieren liever gewoon liever in mijn eigen zorg en beheer.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:02

Fijn dat haar baas gevonden is :) ! Die arme man zal wel flink geschrokken zijn toen er 's morgens geen paard meer in de weide stond :(:)

Leuk dat je vd zomer op kraambezoek mag! En lief van het bloemetje :j !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:49

tapir schreef:
Marin_ka3 schreef:

Mijn anderhalf jarige is vorig jaar geadopteerd door mijn nu 29 jarige merrie. Ik kan het kleintje niet eens mee uit wandelen nemen want dan wordt mijn oudje gek. Die twee kunnen niet zonder elkaar dus dat ga ik mijn oude dame ook niet aandoen.

Ik ga hem deze week wel even bedanken voor de mooie orchidee en dan probeer ik het alleen staan wel bespreekbaar te maken maar ik hou mijn dieren liever gewoon liever in mijn eigen zorg en beheer.

Hij kan er zelf ook een Shet bij nemen. Qua kosten en werk zal dat niet veel meer zijn dan het paard dat hij al heeft. :)

Mandytj89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:52

wat een paard he! wel heel mooi!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:58

Wat een grappig verhaal, het zou je maar overkomen! Tof dat ze herenigd is met haar baasje, en lief dat de eigenaren nog bloemen sturen! :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:02

ah fijn dat knoepert nicole weer thuis is! wat een dier zeg! en mooi! Attent van het bloemetje! ze bestaan dus nog :j top!

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:16

Fijn dat ze weer terug bij haar baasje is! :) Ze is echt mooi. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 08:22

Wat een waanzinnig mooi paard!!!!!!!!!!! <3
Wat een super lief gebaar zeg, om een mooie orchidee te laten bezorgen!

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 08:33

Percy schreef:
Hier foto's van het paard:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Mooi verhaal en wat een prachtig paard zeg!! Compleet met staart zelfs.

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:40

Haha wat een leuk verhaal.
Ik zag echt zo'n beeld voor me van zo'n oude opa in een scootmobiel en dan
aan zo'n halstertouw zo'n biga gaaf paard erachteraan. Maar las toen dat er een
iets jonger mannetje bij was. Wat een lieverdje op de foto :)

TS, heeft de eigenaar wel iets verteld over wat hij dr vroeger mee gedaan heeft ofzo?
of hoe hij ooit aan haar gekomen is? (als je het verstaan hebt haha)