Wauw.. ik ben echt onder de indruk van de foto's dat wijdse, de mega graanvelden, het niks... heel gaaf!!
Thokkadisje
Geplaatst: 18-10-12 17:25
Ik ben benieuwd of dit dezelfde mensen zijn die ik een aantal jaar geleden tegengekomen ben op het Chilliwack Mane event De Friezen stonden naast onze IJslandertjes in de box, we reden allebei mee in het avondprogramma. De kolletjes waren mij opgevallen, en ze vertelden toen dat het de Canadezen echt geen bal uitmaakt of ze wel of geen witte stip op het hoofd hebben, als ze maar goed gebouwd zijn en goed kunnen lopen. Terwijl Nederlanders ze liever zonder zien (dus goedkoop uit NL, goed verkopen in Canada). Geen idee of dit waar is hoor, maar het verhaal is me wel bijgebleven.
Ik ben ook erg onder de indruk van de foto's, wát een ruimte! Fantastisch! Dit vergeet je nooit meer.
Wat een prachtige foto's Kelly! Je hebt een paar mooie paarden onder je kont gehad. En wat een heerlijke omgeving... Wow...
Kelly_ann
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-12 00:23
Josfoto schreef:
Wow, hier wordt ik blij van wat n plaatjes
En van een fotograaf is dat extra leuk om te horen
Thokkadisja, ik zal eens vragen of ze daar toevallig waren toen. Maar ik betwijfel het, de twee paarden die uitzonderlijk als enige jaargang wit hadden waren destijds nog een veulen of jaarling denk ik. Of wit erg is hangt een beetje van het doel van de gebruiker af, fokken of showen is uitgesloten, maar het blijven fijne paarden natuurlijk! Ik weet wel dat we altijd liepen te grollen over de witte kolletjes, dit paard had b.v. de dag voor de keuring van het stamboek haar halve kol weggeschraapt omdat ze haar hoofd had gestoten (zou ze hebben geweten dat het niet wenselijk is?)
Soms zijn ze zelfs bruin....ik vind ze dan ook nog mooier ook
Eigenlijk vind ik het jammer dat er geen schoonheidsfoutjes mogen zijn bij de Friesche paarden...das beter dan de dwerggroei en de waterhoofden die veel voorkomen..bij de Friesche paarden