En schuimen dat die nu doet joh!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En schuimen dat die nu doet joh!
(doe dan wel niet mee, maar het is altijd leuk om met juryleden naar dressuurproeven te kijken) bertie schreef:Ook dit jaar ben ik in Almelo als (Z) dressuurjurylid.
Ik ben herkenbaar aan mijn HOED.
Ik hoop dat mensen met hun protocollen komen om erover te praten. En dat hoeven niet alleen protocollen te zijn van combinaties die ikzelf beoordeeld heb.
Langskomen voor de gezelligheid is natuurlijk OOK leuk!
Vaak gaan mensen met een beoordeling naar huis waar ze niets van snappen.
Ik vind dat jammer.
Daarom praat ik graag met je!
Lauura schreef:bertie schreef:Ook dit jaar ben ik in Almelo als (Z) dressuurjurylid.
Ik ben herkenbaar aan mijn HOED.
Ik hoop dat mensen met hun protocollen komen om erover te praten. En dat hoeven niet alleen protocollen te zijn van combinaties die ikzelf beoordeeld heb.
Langskomen voor de gezelligheid is natuurlijk OOK leuk!
Vaak gaan mensen met een beoordeling naar huis waar ze niets van snappen.
Ik vind dat jammer.
Daarom praat ik graag met je!
Nou nu wil ik helemaal starten in het Z!
badeendje schreef:Ik ben erbij als balkjesopleg poortjesopener. Mooi scouting en hobby combineren, toppie. Als mense vragen hebben wbt terrein kan ik je misschien wel helpen
.
XMaaiike schreef:badeendje schreef:Ik ben erbij als balkjesopleg poortjesopener. Mooi scouting en hobby combineren, toppie. Als mense vragen hebben wbt terrein kan ik je misschien wel helpen
.
haha zijn al die "leuke scouting jongens" van 2 jaar geleden ook weer van de partij?
geweldige avonden/nachten daar gehad op de camping in de scoutinghut![]()
![]()
. Heb er zin in
Deb0raa schreef:Pletje123 schreef:Wat zou het nog meer kunnen zijn?
Goh wat zijn we weer vriendelijk...
Het was een normale vraag, waar je een normaal antwoord op had kunnen geven!
nadeel van geschreven tekst
bertie schreef:Lauura schreef:
Nou nu wil ik helemaal starten in het Z!
Weet je dat wel zeker? [evil grin]
Maar praten: graag! Als het maar geen zeuren is.