Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Ik heb helemaal nog niet meegekregen dat er hier zo lekker gekletst is. Gelukkig ben ik er even door iemand op gewezen!
Ik mag met Nilay ook mee doen aan de Trec clinic. Het lijkt me ontzettend leuk en ook heel erg bij ons passen.
We hebben deze week wel even nodig om weer aan de slag te gaan. Nilay heeft net 2,5 week stil gestaan omdat hij kreupel was. In de tussentijd heb ik mijn zadel en trailer verkocht... en toen kreeg ik bericht dat ik mee mocht doen op Horse event. Dus spoed gezet achter het kopen van een nieuw zadel en met de staleigenaar geregeld dat ik zijn trailer mag lenen. Afgelopen weekeind een nieuw zadel gekocht en gisteren voor het eerst (met het nieuwe zadel) er weer op.
Donderdag of vrijdag moet ik hem in ieder geval even wassen. Ik heb nu een grijze palomino in plaats van een goudgele. En we willen natuurlijk wel goed voor de dag komen.
Nu vraag ik me alleen af wat ik met mijn paard moet doen 'de rest van de dag'. Ik kan hem echt niet op de trailer laten staan. Hij staat al 2,5 uur op de trailer om in Deurne te komen. Ik denk dat het beste is om een plekje in de buurt te vinden waar hij op het land, in de paddock of op stal mag. Om na de clinic direct terug te rijden vind ik niet eerlijk tegenover mijn paard en bovendien zelf niet zo leuk. Ik zou wel graag wat meer van horse event zien als ik er dan toch ben.
Hoe doen jullie dat?
Feelsoproud schreef:Malenka schreef:Ik heb helemaal nog niet meegekregen dat er hier zo lekker gekletst is. Gelukkig ben ik er even door iemand op gewezen!
Ik mag met Nilay ook mee doen aan de Trec clinic. Het lijkt me ontzettend leuk en ook heel erg bij ons passen.
We hebben deze week wel even nodig om weer aan de slag te gaan. Nilay heeft net 2,5 week stil gestaan omdat hij kreupel was. In de tussentijd heb ik mijn zadel en trailer verkocht... en toen kreeg ik bericht dat ik mee mocht doen op Horse event. Dus spoed gezet achter het kopen van een nieuw zadel en met de staleigenaar geregeld dat ik zijn trailer mag lenen. Afgelopen weekeind een nieuw zadel gekocht en gisteren voor het eerst (met het nieuwe zadel) er weer op.
Donderdag of vrijdag moet ik hem in ieder geval even wassen. Ik heb nu een grijze palomino in plaats van een goudgele. En we willen natuurlijk wel goed voor de dag komen.
Nu vraag ik me alleen af wat ik met mijn paard moet doen 'de rest van de dag'. Ik kan hem echt niet op de trailer laten staan. Hij staat al 2,5 uur op de trailer om in Deurne te komen. Ik denk dat het beste is om een plekje in de buurt te vinden waar hij op het land, in de paddock of op stal mag. Om na de clinic direct terug te rijden vind ik niet eerlijk tegenover mijn paard en bovendien zelf niet zo leuk. Ik zou wel graag wat meer van horse event zien als ik er dan toch ben.
Hoe doen jullie dat?
Ik denk dat ik 2 uurtjes te vroeg kom en nadien nog 2 uurtjes blijf ofzo.Ik rijd ongeveer 1,5u naar Deurne.Als we op wedstrijd 2 proeven rijden staat ze vaak ook zo lang op de trailer.Ze is trouwens wel heer erg op haar gemak op de trailer.Genoeg hooi of gras(ik maai vaak de avond voor de wedstrijd wat gras om op de trailer te voeren)mee en regelmatig gaan controleren en wat laten drinken,en dan zie ik niet echt problemen.
Ik was toc wel benieuwd wat te verwachten zaterdag dus ben in de topics over TREC al wat fotootjes gaan bekijken...ik kreeg het al vrij benauwd!Ik zal al blij zijn als ik in de piste geraak!
Feelsoproud schreef:Voor de hindernissen ben ik eigenlijk niet zo bang,dat lukt wel denk ik.Ik zag in enkele topics dat ze moesten afstappen en langs de andere kant terug opstappen...en ik ben al zo gelukkig dat ik na 2 jaar oefenen,mét opstapje,erop kan komen zonder dat ze er gelijk als een halve gek vandoor gaat.
Ach,we zien wel,tis de bedoeling dat we er iets van bijleren hé!
Hebben jullie je inkomkaartjes via bokt al ontvangen?Ik nog niet,morgen laatste kans dus ik hoop dat ze op tijd zijn,anders heb ik echt wel een probleem.