hanny_jelke schreef:Sorry hoor maaar elke mongool snapt dat die aprongen pijn moeten doen bij dat arme dier, heel vervelend voor ts dat hij ingeslapen moet worden, maar dat is geen rede om dan maar voor je eigen lol het beestje nog meer pijn te doen
Noem me een 'mongool', maar ik kan niet bepalen vanaf de foto of het veulen pijn heeft.
Ik ben helaas niet heldervoelend
Overigens vond ik het een beetje jammer dat er termen als 'mongool' bij gehaald moeten, niet bepaald vriendelijk en je mening is nu wel overduidelijk.
Dat hoeft niet nog meer herhaald te worden (nee, echt niet) en is niet toegestaan op Bokt.
TS, heel veel sterkte!
Ben blij dat we er blijkbaar zo vroeg bij waren en dat verder lijden (wat nu dus nog niet zo is, maar waar in de toekomst geen ontkomen aan is) bespaard blijft. 

Begin dan eerst eens met gewoon fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
mag ach.......
Of je het nu eens bent of niet, het is al meerdere malen vermeld. De zware dag voor de TS komt dichterbij en ze zal zich emotioneel gezien niet fantastisch voelen en dan halen sommigen haar nog zo naar beneden omdat ze toch perse hun mening willen doordrammen, proficiat aan degenen!