Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chimello schreef:Waar slaat dat op, echt tegenwoordig zijn kinderen zo onbeschoft en slecht opgevoed als je het zo hoort.
rosalyvdb schreef:Nou, het is geregeld hoor.
Manege directeur heeft moeder en kind met veel getier van het terrein geschorst.
Ze zijn niet meer welkom, en als een stalmeisje ze ziet hebben zij toestemming om ze weg te sturen.
Dochter had haar vriendinnetje blijkbaar over het incident verteld, want ze stonden vanochten keihard tegen onze kast te schoppen. Er zit een flinke deuk in, en ook is er met permanentstift k*t op geschreven.
Manegedirectie heeft het gezien, en was -toen we kwamen- in een flinke conversatie met moeder, dochter en vriendinnetje.
EliseBrouwer schreef:Vroeger dat ik op de manege een leasepony had, zat er ook een meisje bij me in de les die behoorlijk jaloers was.. Ze heeft toen de manen en staart van mijn lease pony afgeknipt, het arme dier ingesmeerd met hoefvet en nog veel meer.. Ze deed dat omdat ze hoopte dat ik de schuld kreeg, daardoor de pony niet meer mocht leasen en zij erop kon rijden. Moeders deed er helemaal niks aan toen de manege eigenaar gebeld had..
De manege heeft nadat haar leskaart verlopen was geen nieuwe leskaart meer gegeven.