Die bruine springschoenen hielden het volgens mij 3 springwedstrijden uit hier en toen zat er al een scheur in Niet het meest stevige voor het springen dus Wil ze wel voor mn kleintjes, maar ze zullen ze vast niet in XS hebben of wel?
Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest en vond het helemaal geweldig! Ik ga er dus ook weer zeker weten na toe! Weet nog niet met wie, en al zeker niet hoe ik er precies ga komen maargoed.
_Joyy
Geplaatst: 27-09-12 11:56
Jaaa, ben er zeker weer bij! Nu 2 jaar geweest en elke keer met leuke dingen thuis gekomen
Ik wil sowieso nieuwe halsters scoren Misschien nog fijne handschoentjes. Als er een goedkope rijbroek en hoofdstel te krijgen is neem ik daar ook wat van mee En als er leuke aanbiedinkjes zijn, maakt het mij niet uit wat voor spul het is
ik wilde al een.. aftellen naar de equitana topic maken maar jullie waren me (een paar maanden -!-) voor. Haha ik ga mee. Misschien moeten we een bokt-bus inhuren met opstapplaatsen in NL?
miicchhellee
Geplaatst: 01-10-12 11:23
sallandval schreef:
ik wilde al een.. aftellen naar de equitana topic maken maar jullie waren me (een paar maanden -!-) voor. Haha ik ga mee. Misschien moeten we een bokt-bus inhuren met opstapplaatsen in NL?
Haha gelukkig hebben wij een auto op gas en rijden we er voor een paar centen heen en kennen we gaan wanneer we willen^^ ben druk aan het sparen heb al 300 der voor maaar. Nu de rest nog hihi
Ben er een keer geweest en ben verslaaft!! Alleen weet ik niet meer of er ook veel dingen zijn voor de menners omdat ik toen nog niet een fanatieke menner was. Dus iemand een idee?