Bonfire in Blue!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:53

Niekje1991 schreef:
Super bedankt voor de leuke reacties weer!! :D
@Maaik: de osteopaat is pas nog geweest! Die vond haar er goed uitzien, alleen een blokkade bij de nieren ivm een soort stalondeugd die zij ontwikkelde rondom de hoefbevangeheid, waardoor ze veel ging drinken en plassen. Na bloedonderzoeken bleek zij verder 100% gezond te zijn! Verder vond zij haar een hele soepele pony!! :D dus ik neem aan dat ik niet te groot/te zwaar of iets ben voor Bonfire. Dan had zij vast veel meer blokkades etc moeten hebben!
In september starten we onze eerste L2 wedstrijd, dus ven benieuwd!

ja ze ziet er zeker heel goed uit en het is echt super knap als je met een shet naar de L2 mag! heel veel succes in het L2 :D.

nou ik vind voor het mooie dat je wel te groot bent, te zwaar misschien niet maar je beugels zouden echt wel langer mogen dat zit je zelf ook veel netter(je zit nu ook netjes hoor voor dat ik weer gelijk word aangevallen)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:41

leuk leuk leuk! Ziet er netjes uit :j

Jij hebt gedaan waar ik nog niet het lef voor gehad heb :') en dat is starten met je uk tussen de paarden.
Super knap! Ooit hoop ik in je voetsporen te treden hahaha .

ikkedus

Re: Bonfire in Blue!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 14:52

wmb op naar de OS samen met die andere shetruiter met Zorro (of ben jij dat ook?). Dat lijkt me geweldig. Blijft Anky lekker thuis en gaan jullie naar Argentinië (of Brazilíë). Ik vind het beeld vriendelijk en BOnfire heeft zo te zien totaal geen moeite met jouw gewicht of lengte. Laat maar zien dat een shetlander meer is dan een veredelde grasmaaier en kinderpester.

pshirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:07

leuk een shet tussen de paarden, zou zelf niet op mn shet gaan rijden. maar je shet heeft er helemaal geen moeite mee. lekker late nzo meid, uiteraard een mooi setje

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:41

Leuke pony en leuke combi. Verder is het duidelijk dat het zadel echt te klein is voor jou. Dit is vooral heel duidelijk te zien op de laatste 2 foto's. Ik ga mee met degene die dit ook al meldde, ik vrees ook dat een zadel met de juiste inch maat voor jou, te lang en te groot zal zijn voor deze pony.

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:39

ja ik zeg het helemaal niet om je af te kraken ed maar moest ook van mn te kleine pony af. Ik wilde het ook niet horen het was niet zo en iedereen had het mis (ook al wist ik het eigenlijk wel) maarja je houd natuurlijk zo veel van zo'n beest. Maar als ik op foto's keek en dan zie ik aan de andere kant van zn buik mn been schommelen en met je beugel echt te ver naar het been. Weet ik gewoon dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Want je háalt zo'n beest toch echt uit evenwicht als je er zo'n ...ja hou leg je dat uit (overwicht op heb?)
PS: dit verhaaltje is van een vriendin van mij geschreven die bij mij logeert. (dus niet ik)haha ik denk dan ben ik de reacties voor mij persoonlijk alvast voor.

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:41

ik vind het trouwens wel heel knap van je dat je met haar in de L2 gaat starten, heeft een jury er nog nooit wat van gezegt? bij die vriendin gebeurde dat regelmatig en werd er gezecht dat het zadel te klein was.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 00:53

Leuk stel! zo slecht vind ik het plaatje niet. :)