Vnd die ook leuk! En hebben we al 3 weken niet gehad.. En gezien ik toch niet kampioen kan worden, zal het die ene extra les niet wel voor elkaar krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CalvinenGino schreef:Heel goed _FD.. Anisa!! Goede oefeninghoe was terrein?
Ik mag morgen ook nog in stramproy.. Ook eens weer wat andere deelnemrs, dan die alleen van kring zuidben benieuwd hoe we gaan doen
nog ff 1 keer oefenen voor volgende week.. Thuis namelijk geen mogelijkheid om op het land te rijden
) vroeg van de partij, mag als 5e de ring in gaan.
Natuurlijk is het een mooie toch net iets andere wedstrijd, maar als ik zie hoe vreselijk zenuwachtig mensen zich er soms voor maken, dat werkt natuurlijk averechts.
hoe laat moet je?
Ze krijgt iets anders voer en ik hoop dat dat goed gaat werken. Stramproy is de ideale wedstrijd om even alles goed af te stemmen, vandaar generale, als het werkt, houden we het erin voor volgende week 
TJolieke schreef:Trainen jullie speciaal naar de kampioenschappen toe of doen jullie er iets speciaal voor? Ik heb het hele seizoen eigenlijk al wat oefeningen meegepakt die in het L2 nog niet hoeven, ben ik nu even mee gestopt om te focussen op de onderdelen van het L2.

Waren voor mijn gevoel wel de beste B proeven van het seizoen, dus mooie officiele afsluiter van de B