Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneH_87 schreef:In een woord : WAUW!!
Ken niemand, maar dan ook niemand die dit op 3 jaar bereikt heeft!
Wat mogen jullie onwijs trots zijn op jezelf!
Dacht je dit zelf ook te bereiken, op je 1e foto? Waar hij net zadelmak was?
Is dit altijd jullie doel geweest?
Onwijs prachtig paard heb je!!
Offline schreef:jameyskatje schreef:mooie plaatjes! Zo'n combinatie zou mijn aandacht wel trekken op concours! Ik vroeg me 1 ding af; waarom reed je in het Z1 en Z2 met stang en trens en in het ZZlicht niet meer? (puur nieuwsgierigheid hoor)
ik heb hem in het Z1 met stang en strens gereden omdat ik het wilde proberen.
Hij was waardoor best druk in de aanleuning en deed steeds zijn mond open.
mij werd verteld : daar moet hij aan wennen
ben toen de eerste 2 starts in het Z2 met trens gaan rijden en weer geprobeerd met stang en trens.
het is uiteindelijk wel makkelijker als je hoger komt om met stang en trens te rijden omdat stang en trens je hulp verkleind maar ventje accepteerde het niet en heb er een tandarts bij gehaald.
die vertelde mij dat ventje een verlaagd verhemelte heeft en daardoor geen stang en trens past omdat hij echt een klein mondje heeft! ( bit maat 11.5)
toen heb ik mijn stang en trens direkt verkocht en nooit meer ingehangen.
en nu hobbelt hij vrolijk verder op trens
Knakker schreef:als je gaat naar http://www.kwpn.hengsten.nl kun je zoeken alfabet en dan kom je vanzelf Ariban tegen.
Deze hengst werd destijds veel gebruikt om de wat zwaardere merries meer bloed te geven.
De afstammelingen die ik gehad heb waren allemaal pittige paarden met soms ietwat moeilijke karakters.
Ik herken de manier waarop jouw paard uit zijn ogen kijkt meteen, dat hadden die paarden ook.
Citaat:Het viel me idd al op van de foto's dat je die stang en trens eruit hebt gegooid. En de open mond ook. En het kleine koppie ook dus had ik al het idee dat ie een kleine mond heeft.
Rij je met een enkel of dubbelgebroken trens? Voor paarden met een laaghangend rooster is een enkelgebroken zelfs al niet fijn. Is een myler bit niks voor je?
Verder mag je trots zijn op je prachtige prestatie en prachtige paard.
Knakker schreef:als je gaat naar http://www.kwpn.hengsten.nl kun je zoeken alfabet en dan kom je vanzelf Ariban tegen.
Deze hengst werd destijds veel gebruikt om de wat zwaardere merries meer bloed te geven.
De afstammelingen die ik gehad heb waren allemaal pittige paarden met soms ietwat moeilijke karakters.
Ik herken de manier waarop jouw paard uit zijn ogen kijkt meteen, dat hadden die paarden ook.