Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Internet is niet de hele Gelderse wereld hè
De dingen die jij beschrijft heb ik IRL nog nooit zo ervaren. Het is juist een gemoedelijke club vind ik persoonlijk.
Ik heb het dan ook meer over het internet/bokt , vergeten er bij te zetten.
Internet is meestal wel de manier waarop mensen hun eerste indruk krijgen, en als die dan zo 'kortzichtig' is, kan ik me voorstellen dat het niet erg uitnodigend is. appalin schreef:Inderdaad, het gebeurt met name op bokt volgens mij
Kosha06 schreef:@ Cheytjuh Mijn merrie was nr. 248, Bacomijn. Wij waren als eerst van de groep voor het commentaar aan de beurt. Ik heb jouw topic met foto's gezien, ik dacht hé, die zaten ook bij ons in de groep! mooie paardjes heb je!!Gefeliciteerd met je STER-paardjes!
Cheytjuh schreef:Kosha06 schreef:@ Cheytjuh Mijn merrie was nr. 248, Bacomijn. Wij waren als eerst van de groep voor het commentaar aan de beurt. Ik heb jouw topic met foto's gezien, ik dacht hé, die zaten ook bij ons in de groep! mooie paardjes heb je!!Gefeliciteerd met je STER-paardjes!
Ah Bacomijn ! Mooie merrie, ook Walser bloed![]()
Dan zie ik jullie in Hengelo vast ook nog wel ! Zag Bacomijn ook op de lijst staan
En leuke piepende boxen elk jaar , dus mocht het even kunnen, ga niet direct naast een box staan

appalin schreef:@Natasja: Het gaat ook niet om de persoon mevrouw Hekkert, maar grote fokkers in het algemeen. Hier geen jaloezie beslist niet! Neem nou een voorbeeld bij de rijpaarden. Een aantal jaren geleden had een vriendin van mij een rijpaard merrie voor de keuring en kon gelijk naar huis toen ze haar voorbracht. De merrie had ongelijke hoeven, punt. Het jaar erop heeft ze haar voor laten brengen door mannen van Wypke van de Lageweg en hoppa glansrijk ster! Zulk soort praktijken gebeuren gewoon. Soms helpt een grote naam erachter, of die nu geliefd is of niet, daar heb je mij niet over gehoord.
Er zijn in het Gelderse wereldje gewoon een aantal mensen die aanmerkingen op bepaalde zaken meteen als kritiek, jaloezie of aanvallend tegen 1 persoon opvatten. Dat is jammer erg jammer. Zo is het moeilijk om vooruitstrevend te zijn. Ik geef al aan in mn verhaal dat er zoveel goed was op de keuring en 1 kleine kanttekening die ik met velen deel wordt niet in dank afgenomen. Jammer.
GJ9 schreef:Omdat een paar mensen zich constant aangesproken voelen, en daar niet tegen kunnen. Die voelen zich gelijk de grond ingetrapt, de mond gesnoerd of persoonlijk aangevallen. Nou dan zal ik wel naief zijn, want ik zie helemaal geen ruzie of aanvallen.
Een kritische opmerking moet een ieder tegen kunnen.
Ik vind dit juist een leuk topic omdat er ruimte voor vraag, antwoord en discussie is.
En die mogelijkheid wilde ik juist ook bieden door dit topic te openen. [***] schreef:Volgens mij is Urosa besmet met het GP virus
Het was wel grappig, in het begin had ik nog wat mijn twijfels maar aan het einde van de dag had ik wel een vrachtwagen vol met paarden mee kunnen nemen
), maar nu heb ik alsnog een mooie impressie gezien.
.
Als je ziet dat er voor de rest toch echt een flink papier aanhangt, zou het jammer zijn als het niet kan.
Olympia96 schreef:Nee dat niet, volgens mij zag hij de 3 bestaande nakomelingen van Casaron als de bevestiging van dat het een 'goede' hengst had kunnen zijn. En was hij van plan om volgend jaar nog 1 of meer merries met hem te dekken. En hij wilde Casaron via de sport laten goedkeuren. Dat zal dan die verkorte verrichting zijn neem ik aan... Misschien moet ik nog even flink blijven motiveren en veel foto's blijven sturen
urosa schreef:LHS_80 schreef:. Ik vond het trouwens ook jammer dat Dietajirma v. Upperville lage scores had want vond haar toch een mooi type en heel best rondgaan.