Jeetje, ik schrok wel even toen ik je topic las, omdat ze er al uit heeft gelegen door een andere blessure. Heb het hele topic doorgelezen en gelukkig gaat het de goede kant op, super! Vind jullie zo'n leuke combinatie en haar natuurlijk een erg knappe Fries. Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed. In ieder geval nog sterkte met Lara.
Ja echt heel fijn dat iemand tijdelijk die stal aan mij wou lenen. En als ze naar binnen kijkt, kijkt ze weer door een ander luikje en heeft ze overzicht over heel de stal en binnenbak. Dus ze heeft niks te klagen! Ben inmiddels wel aan het minderen met de muisjes. Vind ze nu een beetje overbodig worden.
Nee er is nog geen scan gemaakt, einde van de week pas. Veearts is gister nog geweest, maar deze keer geen vooruitgang. Niet meer kreupel in stap, maar nog wel (erg) kreupel in draf.
Hey Michelle, dat is schrikken. Zat van de week nog te denken, zou Lara al weer goed lopen en nu lees ik dit. Ben benieuwd wat er uit de scan komt van de week. Hopelijk valt het mee. Wel fijn dat ze nu in een andere box mag en naar buiten kan kijken.
ahaahh wat fijn dat ze vooruit gaat! lekker dat ze wel gewoon naar buiten kan kijken enzo. is ook wel erg sneu als ze alleen maar voor zich uit kan staren naar een paar tralies... hoop dat er nog veel meer goed nieuws komt
Nee ze is nog niet gescant, veearts is een dag van te voren geweest en zei dat ik nog maar even moest wachten want het was nog net te dik.. Dus nog even boxrust.
Jammer dat er nog teveel zwelling zit voor een echo.. Dat wachten en die onzekerheid....
UnitedxWest
Geplaatst: 17-07-12 19:46
tuurlijk duimen we met je mee! poeh, had niet veel gescheeld of ik zat in tranen om dit verhaal, ergens voel ik heel licht jouw pijn. vind het super erg voor je paard. maar ik hoop heel erg voor jullie dat het allemaal weer goed komt, dat je paard iig weer pijnloos door het leven kan gaan!
hoe gaat het nu met dr dan? sterkte jullie beiden!
michelle___
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-12 20:29
HarriesHorse schreef:
hoe gaat het nu met dr dan? sterkte jullie beiden!
't Gaat zoals het hoort. Boxrust, 5 minuten op zachte grond stappen (meestal ga ik dan even grazen dan hoef ik maar 5seconden over steen), en verder heel veel liefde erin stoppen! En duimen..