fotoschoot met Balou

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:58

Wendie1992 schreef:
Wel leuke foto's , maar lijkt er meer op alsof de foto's alleen om jou gaan. Vind het meer een ''modellen'' shoot.

dat ben ik met je eens!
ik vind de fotos echt super mooi!
alleen is het paard, nu maar een bijzaak

Smickey2011

Re: fotoschoot met Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:09

als ik er zo uitzag als jij, wilde ik ook rustig zulke foto's meid ;-) Heel mooi
vind 6 en 8 ook heel mooi

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:01

Om bokkers meteen als jaloers te bestempelen vind ik iets ver gaan,
maar ik heb wel het idee dat veel bokkers de TS een beetje aan het opleggen zijn om meer 'band-tussen-mens-en-paard-fotos' te maken.
Zovan: 'Jij moet je paard er wat meer bij betrekken, want dat vinden wij mooier om te zien'
Het is dan miss nog (net) niet letterlijk gezegd, maar zo komt het wel over.
Als zij er tevreden mee is, who cares?

Ik vind het verder wel mooie foto's, sommige zouden indd zo uit een tijdschrift kunnen komen :)

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:03

Toch een vraagje.. ik zag iemand opmerken dat je bij de Young Riders zit.. maarre.. bij welke dan precies? Want ik heb nog nooit gehoord van een Wendy Agapitos in een A- of B-kader van de Young Riders springen :?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:08

Als ik er zo uit zou zien had ik ook wel graag dit soort foto's willen hebben :D

Prachtig!
In 1 van de linkjes staat een foto dat je met je paard over het strand loopt, die vind ik prachtig.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:10

Welkom op bokt!

Ik vind de foto's echt sfeervol en vernieuwend! Je kan wel zien dat de fotograaf gen paardenfotograaf is. Maar ik vind het niet storend. Het enige wat ik jammer vind is dat je paard er op sommige foto's met "ezeltjesoren" op staat.
Daarnaast heb je prachtig haar (is het 100% van jezelf?)! En ik vind je jurkje ook leuk (waar heb je die gekocht?)!

Genoeg foto's om uit te vergroten!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:02

Kimmej schreef:
Toch een vraagje.. ik zag iemand opmerken dat je bij de Young Riders zit.. maarre.. bij welke dan precies? Want ik heb nog nooit gehoord van een Wendy Agapitos in een A- of B-kader van de Young Riders springen :?

Zag dat TS in Belgie woont. Misschien dat dat het verklaard.

Mooie foto's! Weer eens wat anders ;-)

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:34

Jemawi schreef:
Kimmej schreef:

Zag dat TS in Belgie woont. Misschien dat dat het verklaard.

Mooie foto's! Weer eens wat anders ;-)

Aha! Dat had ik inderdaad niet gezien.